Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: marketingszövegmarketingszövegírásvideótippmarketing szövegírás videótippFarkas ErikaszövegíróNémethi Erikamarketing szövegíró
Avagy a marketing szövegírás 6. parancsolata:
Vajon mi a krimik módszere az érdeklődés maximális fokozására?
Mit tudnak a krimiírók, hogy az olvasóik le sem tudják tenni a könyvet, sőt: betűről betűre falják a szövegüket?
Nézze meg, hogyan használhatja ki ezeket a módszereket a saját marketing szövegírása során!
Címkék: marketingstratégiakiállításesküvő kiállítás57 Étteremétterem marketing
A hétvégén volt az Esküvő Kiállítás - néhány ezer érdeklődővel.
Az 57 Étterem önálló standot nem épített, de úgy gondolta, hogy kihasználja a lehetőségeit arra, hogy érdeklődőket szerezzen, címlistát építsen, és erősítse az image-t.
Az Esküvő Kiállítás vendégei ehhez nagyon jó kört jelentenek egy hangulatos rózsadombi étteremnek. Ha mindannyian az esküvői vacsorát nem is az 57 Étterem termeiben rendezik, de egy-egy romantikus vacsit biztosan szívesen elfogyasztanak egy ott.
Kitaláltuk, hogyan hozzuk ki a kiállításból a lehető legtöbbet... ez érdekes, tartson velem, és nézze meg, mi volt az 57 Étterem számára a sikert hoz kiállítási marketingstratégia:
Címkék: étlapételfotóétteremvendégétterem-marketingmarketingötletvendégszerző marketingötlet
Az étlap: beszél. Beszél az étteremről, a séf kreativitásáról, az igényességről és talán az étterem hangulatáról is.
Ha az étlap "olcsó", akkor az ételtől sem várunk sokat: "olcsó legyen, gyors, és kész, hadd menjünk"!
Ha az étlap tükrözi az étterem stílusát, akkor várakozásokkal telve forgatjuk. Persze, bennünk a kíváncsiság, vajon mit takarnak a furmányos nevek, és bennünk a félelem is, nem nyúlunk-e mellé.
Ha pedig az étlap ételfotókat tartalmaz, a vendég otthon érzi magát. Komfortos helyzet, hiszen látja is, nem csak elképzeli, mi vár rá egy-egy hangzatos fogás kapcsán.
Ezúttal éttermi, vendégszerző marketingötlet van terítéken! Most az éttermekhez szólok:
Az ízléses ételfotós étlap féltucatnyi előnnyel bír a "csak betűs" társaival szemben.
Sok étteremvezetőtől (de nem vendégtől) hallottam már, hogy az ételfotó kommersz, gagyi, mint a balatoni kifőzdék megfakult táblái. Ez azonban valójában csak kifogás.
A képekkel nem csak ízlésesebb az étlap, nem csak elegánsabb lehet, hanem - és ez mindennél FONTOSABB - lényegesen nagyobb kedvet ad a vendégeknek a fogyasztásra!
Nézzük ezeket az előnyöket!
Címkék: marketingmarketingszövegszövegírásszövegírás videómarketing szövegírás
Már az 5. szövegírás VIDEÓ tippnél járunk. Ezúttal az a téma, hogy:Hogyan fokozhatja Ön is a szövegeivel az izgalmat, hogyan válthat ki nagyobb kíváncsiságot?A videó egyetlen egyszerű tippet tartalmaz, amit akár azonnal alkalmazhat is, valamint tartalmaz egy kérdést is, amire én is őszinte izgatottsággal várom a választ Öntől is!Címkék: marketingstratégiaRTL klubtermék-életgörbeBarátok Köztmarketingesmarketing
Egy szenzációs recept az RTL Klubtól
Hogyan élesszünk fel egy hanyatló, kifutó terméket,
olyat, mint a "Barátok Közt" című 15 éves hazai szappanopera?
Kétségtelen, hogy, ha csak a marketing szempontokat nézzük: az RTL Klub nagyon ügyes. A Barátok Közt szép kort élt meg, már-már "nagykorú". Azonban az utóbbi időben látványosan romlottak a nézettségi statisztikái.
Ahogyan a marketing nevezné: a sorozat a "a termék-életgörbéje hanyatló szakaszának alsó fázisaiba került".
A csatorna még ragaszkodik ahhoz, hogy a népbutító sorozat továbbra is főműsoridőben menjen, ezért ügyesen (és tényleg dicséret érte!) bevetett egy jól bevált marketingstratégiát.
Íme egy recept, amivel egy haldokló termék még feléleszthető egy rövid, múló pillanat erejéig, és még egy végső szürettel kinyerhető legyen belőle egy kis extra profit....