xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Feb11

A 6. VIDEOTIPP a marketing szövegírásról: ültesse át a szövegeibe a krimik módszereit!

Címkék: marketingszövegmarketingszövegírásvideótippmarketing szövegírás videótippFarkas ErikaszövegíróNémethi Erikamarketing szövegíró

Avagy a marketing szövegírás 6. parancsolata:

Vajon mi a krimik módszere az érdeklődés maximális fokozására?
Mit tudnak a krimiírók, hogy az olvasóik le sem tudják tenni a könyvet, sőt: betűről betűre falják a szövegüket?

Nézze meg, hogyan használhatja ki ezeket a módszereket a saját marketing szövegírása során!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan28

Hogyan taroljon egy szakmai kiállításon? Kiállítás-stratégia 5 pontban (57 Étterem)

Címkék: marketingstratégiakiállításesküvő kiállítás57 Étteremétterem marketing

A hétvégén volt az Esküvő Kiállítás - néhány ezer érdeklődővel.
Az 57 Étterem önálló standot nem épített, de úgy gondolta, hogy kihasználja a lehetőségeit arra, hogy érdeklődőket szerezzen, címlistát építsen, és erősítse az image-t.
Az Esküvő Kiállítás vendégei ehhez nagyon jó kört jelentenek egy hangulatos rózsadombi étteremnek. Ha mindannyian az esküvői vacsorát nem is az 57 Étterem termeiben rendezik, de egy-egy romantikus vacsit biztosan szívesen elfogyasztanak egy ott.
Kitaláltuk, hogyan hozzuk ki a kiállításból a lehető legtöbbet... ez érdekes, tartson velem, és nézze meg, mi volt az 57 Étterem számára a sikert hoz kiállítási marketingstratégia:

Hogyan taroljon egy szakmai kiállításon? Kiállítás-stratégia 5 pontban (57 Étterem)

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan28

A fotó miatt 10%-kal nő a fogyasztás...

Címkék: étlapételfotóétteremvendégétterem-marketingmarketingötletvendégszerző marketingötlet

Az étlap: beszél. Beszél az étteremről, a séf kreativitásáról, az igényességről és talán az étterem hangulatáról is.

Ha az étlap "olcsó", akkor az ételtől sem várunk sokat: "olcsó legyen, gyors, és kész, hadd menjünk"!
Ha az étlap tükrözi az étterem stílusát, akkor várakozásokkal telve forgatjuk. Persze, bennünk a kíváncsiság, vajon mit takarnak a furmányos nevek, és bennünk a félelem is, nem nyúlunk-e mellé.
Ha pedig az étlap ételfotókat tartalmaz, a vendég otthon érzi magát. Komfortos helyzet, hiszen látja is, nem csak elképzeli, mi vár rá egy-egy hangzatos fogás kapcsán.

Ezúttal éttermi, vendégszerző marketingötlet van terítéken! Most az éttermekhez szólok:

Az ízléses ételfotós étlap féltucatnyi előnnyel bír a "csak betűs" társaival szemben.


Sok étteremvezetőtől (de nem vendégtől) hallottam már, hogy az ételfotó kommersz, gagyi, mint a balatoni kifőzdék megfakult táblái. Ez azonban valójában csak kifogás.

A képekkel nem csak ízlésesebb az étlap, nem csak elegánsabb lehet, hanem - és ez mindennél FONTOSABB - lényegesen nagyobb kedvet ad a vendégeknek a fogyasztásra!
Nézzük ezeket az előnyöket!

A fotó miatt 10%-kal nő a fogyasztás...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan12

5. VIDEÓtipp a hatásos marketing szövegíráshoz: izgalomfokozó szavak...

Címkék: marketingmarketingszövegszövegírásszövegírás videómarketing szövegírás

Már az 5. szövegírás VIDEÓ tippnél járunk. Ezúttal az a téma, hogy:Hogyan fokozhatja Ön is a szövegeivel az izgalmat, hogyan válthat ki nagyobb kíváncsiságot?A videó egyetlen egyszerű tippet tartalmaz, amit akár azonnal alkalmazhat is, valamint tartalmaz egy kérdést is, amire én is őszinte izgatottsággal várom a választ Öntől is!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan10

Feléleszteni a terméket a sírból? Meghalt B. András....

Címkék: marketingstratégiaRTL klubtermék-életgörbeBarátok Köztmarketingesmarketing

Egy szenzációs recept az RTL Klubtól

Hogyan élesszünk fel egy hanyatló, kifutó terméket,
olyat, mint a "Barátok Közt" című 15 éves hazai szappanopera?


Kétségtelen, hogy, ha csak a marketing szempontokat nézzük: az RTL Klub nagyon ügyes.  A Barátok Közt szép kort élt meg, már-már "nagykorú". Azonban az utóbbi időben látványosan romlottak a nézettségi statisztikái.
Ahogyan a marketing nevezné: a sorozat a "a termék-életgörbéje hanyatló szakaszának alsó fázisaiba került".

A csatorna még ragaszkodik ahhoz, hogy a népbutító sorozat továbbra is főműsoridőben menjen, ezért ügyesen (és tényleg dicséret érte!) bevetett egy jól bevált marketingstratégiát.

Íme egy recept, amivel  egy haldokló termék még feléleszthető egy rövid, múló pillanat erejéig, és még egy végső szürettel kinyerhető legyen belőle egy kis extra profit....

Feléleszteni a terméket a sírból? Meghalt B. András....

Tovább a teljes bejegyzéshez »