xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Feb06

Miért taszító a "hírlevél" szó, és mi az, ami kiválthatja, és még vonzó is?

Címkék: marketingszövegszövegíráswebszövegfeliratkozásmarketingstratégiaonline marketing

Ma már herótja van az internetezők jó részének a "hírlevelektől", amik naponta ellepik a fiókjaikat, akár feliratkoztak rájuk valaha, akár nem - akár emlékeznek a feliratkozásra, akár nem. "Hírlevélnek" hívnak minden e-mailbe érkező ajánlatot, spamet is, pedig azok tulajdonképpen nem is hírek, nem is hírlevelek, hanem vásárlási ajánlatok. A hírlevél szó ma már épp azért rémísztő, mert az ajánlatok váltották fel a híreket, és emiatt a címzettek - joggal érzik azt, hogy a pénzükre pályázik minden feladó. Mégis, akkor mit lehet tenni ellene, vagy helyette? Mire iratkoztassuk fel ma az oldalunk látogatóit?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Feb06

Nem csak a vevőt kell megnyernie a webszövegnek, lappang itt még egy titok

Címkék: marketingmarketingstratégiawebszövegszövegírás

Mondják, hogy aki nincs a neten, az már nem is létezik. Lassan ezt a mondást átírhatjuk valahogyan úgy, hogy: Aki nincs a google találati lista 1. oldalán, az szinte láthatatlan. Persze, ez optimalizálás és honlap-kor kérdése is, de azért segíthetjük a szövegírásunkkal is, sőt(!) ma már nem csak a látogatót kell lenyűgözni, aki az oldalra érkezik, hanem a weboldal szövegeinek összeállításakor egy másik kulcsfonosságú tényező is létezik...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan21

"fúúúúj, top-shop-os a marketinged!" - Ez vád vagy dícséret?.. de, mit lehet elrontani?

Címkék: marketingszövegreklámszövegírás

Azoktól, akik be vannak oltva a marketing-, az új ajánlatok, és persze, főleg az Ön terméke ellen, egészen biztosan nem egyszer legyintettek már így: "Fúúúj, ez annyira nyomulós, annyira top-shopos!"
Ezzel kapcsolatban van egy jó hírem, és egy rossz... melyikkel kezdjem?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan17

Valami hiányzik a januárból a legtöbb kiscégnél

Címkék: marketingstratégiamarketingtervmarketing stratégiavevőszerzés

Mi az, ami a legtöbb cégnél hiányzik januárban, pedig akkor volna talán leginkább idő rá?
Vajon hány kis- és középvállalkozás tervezi meg tüzetesen az évét, és miért van az, hogy a többség egészen biztosan egész évben csak lohol versenyt futva az idővel, és folyton tüzet olt?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 következő »