Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: szövegírásmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírás tréning
Szövegírás Mesterkurzus,
avagy, milyen trükkökkel érheti el, hogy a látogatója ott maradjon és vásároljon az Ön weboldalán, hogyan vegye rá a szórólapja címzettjeit, hogy olvassák azt és rendeljenek, és min változtasson, hogy az e-mailjeit sokkal többen nyissák ki, mint most?
Vajon mekkora arányban járul hozzá a termékei eladásához az, ha jó a kommunikációja? A legtöbb ügyfelem arra panaszkodott korábban, hogy nem tudja megszólítani elég eredményesen a vevőit.
Most örömmel mutatom meg az én módszereimet, melyek valószínűleg megváltoztatják az Ön eddigi gyakorlatát is:
Címkék: marketingtrendek 2012-revevőszerzésmarketing 2012-ben
Dugig az e-mailes postaláda újévi jókívánságokkal, és bár sablonosak, és szokásosak, mégis, jól esnek, és - most, hogy egyre nehezebb a gazdaság helyzete - ránk is fér a jó, és a siker. Igaz?
Én azonban nem akartam beállni a sorba, és már azzal sem akartam átlagos lenni, hogy akkor kívánjak boldog új évet, amikor mindenki más: az ünnepek előtt.
Úgy gondolom, akkor csak elveszne a tömegben az üzenet, miközben az volna a célom, hogy erre emlékezzen Ön is, akár később is. Ezért aztán azt találtam ki, hogy....
Címkék: marketingstratégiavásárlási szokásokcélcsoport
Létezik egy csuda fontos titkos összetevő a sikeres vevőszerző marketingstratégiához, amin sokszor hajlamosak vagyunk átugrani, pedig anélkül kártyavárként omolhat össze minden gondosan kitalált egyéb részlet.
Legyen szó akár egyetlen kampányról, vagy a cége átfogó marketingkoncepciójáról, erről nem feledkezhet meg!...>>>
Címkék: pozicionáláskávézómarketingszöveg
Megkérdőjelezhetetlen, hogy milyen sok múlik a szavakon! A marketingszöveg a pozicionálásban megtöbbszörözheti a cég hatékonyságát! Nézze csak! Most is csupán egy fél szón múlt...
Címkék: marketingmarketingstratégiaversenytárspozicionálásMc Donald's
Érdekes kis gyorsétteremre bukkantam a hétvégén Gyulán, az egyik legszebb hazai kisvárosban.
Olyan kézenfekvő ötletet fejlesztett ki és vitt sikerre egy helyi vállalkozó, hogy szinte döbbenet, hogy ugyanez eddig csak keveseknek jutott eszébe, ha egyáltalán…
Persze, a legjobb ötletek mindig a legkézenfekvőbbek, de, miután ezek annyira adottak, ezért gyakran átsiklunk felettük. Nem így a gyulai Hamburger Bár.
Na, de mit is tett? Nézze csak…