xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Okt13

Mi az a kedvezmény, ami már porig alázza a vevőt? Soha ne használja!

Címkék: marketingkedvezménykuponmarketingstratégiaTesco

A hétvégén jókora bevásárlást csaptunk a gyerekekkel, mert most "téliesítettük" a ruhatárukat. Miután hullára fárasztottuk őket azzal, hogy cipőért, és téli kabátért több boltból be- és ki jártunk, még az egyik legnagyobb multi élelmiszerüzletbe is betértünk. Már meglehetősen türelmetlenül, lestrapáltan estünk be, és most sem tudtam levetkőzni a marketinges véremet, az üzletet, az eladót, és az éppen aktuális akciót szakmailag néztem. Na, itt volt mit....

Tartson velem, hogy lássa, mi az a marketingstratégia vagy kedvezménystratégia, amit tapasztaltam, és amit így sosem javasolnék Önnek megvalósítani:


Mekkora az a kedvezmény, ami porog sújtja, és alázza a vevőket?!
... és nézze meg, hogy az Ön üzlete milyen módon adhat kedvezményt úgy, hogy az "jól hangozzon" még akkoris, ha valójában minimális!

Mi az a kedvezmény, ami már porig alázza a vevőt? Soha ne használja!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Okt02

Zseniális csali - ugye, hogy működik bárhol

Címkék: csalimarketingvendégvendégszerzés

A minap egy zseniális "csaliról" hallottam a híradóban.
Nem csak "csali" szerepébe volt kiváló - csali= csábító "kóstoló", vagyis ingyenes hasznos "termék-előleg", - hanem olyannyira szuper ötlet, hogy még a híradó is érdemesnek tartotta a közvélemény tájékoztatására....

Zseniális csali - ugye, hogy működik bárhol

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Szept10

Szerinted ez jó volt, vagy csak a csinnadratta tette azzá?

Címkék: RTL IIkommunikációkampányreklámhirdetésplakátóriásplakát

Jártunkban-keltünkben belebotlottunk, nem lehetett nem észrevenni, hiszen nagyon nagyon sok volt belőle, aztán a TV is készített róla riportot, hogy még inkább erősítse - ha nem vettük volna tudomásul - hogy nagyon nagy sikere van az RTL Klub II. új plakátkampányának.
Azzal, hogy közölték velünk: EZ AZTÁN SIKERES KAMPÁNY, már el is hittük.
Többségünk biztosan.
Na de tényleg olyan jó ez a kommunikáció? Tényleg ilyen egy profi munka? Vagy csak a nagy TV háttér, és a hatalmas plakát-büdzsé az, aminek az RTL II. kampánya a sikerét köszönheti?

Szerinted ez jó volt, vagy csak a csinnadratta tette azzá?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Júl23

Ezen a marketingesek is biztosan összevesznének: névjegy-funkció

Címkék: marketingesnévjegymarketing szövegírástartalom

Egy örök klasszikus (marketing szövegírás és tartalom) téma: a névjegy.
Milyen legyen? Mennyi szöveggel? Legyen rajta kép is? Elegáns legyen, vagy formabontó?

A legtöbb marketinges abban egyetért, hogy a névjegy az első kommunikációs dokumentum, amit kiadunk a kezünkből. Azonosít velünk, és jó esetben megkülönbözet a többi cégtől, konkurenseinktől.
Persze...

Én most megmutatok egy új szempontot. Még hozzá azt, ami szerintem egyértelműen segít eldönteni, hogy milyen legyen az Ön névjegye....

Ezen a marketingesek is biztosan összevesznének: névjegy-funkció

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Júl19

Kukázás helyett pénzcsinálás - avagy e-dm kampányok sikeresen

Címkék: e-mail kampánye-mailmarketing

Így kerülje el, hogy a virtuális szemetesben landoljanak a céges levelei.

A káoszmarketing csak viszi a pénzt, igaz ez a hírlevelek küldésére is. Sok cég a hírverésnél, márkaépítésnél már ott elbukik, hogy cél nélkül reklámoz. Másik hiba, hogy csak a vevőszerzésre és a rövid távú haszonra koncentrálnak. A vásárlás lebonyolítása után viszont már nem ápolják ezeket a kapcsolatokat. Természetesen itt nem az a cél, hogy a vevők agyára menjenek, de hasznos tartalommal, megtervezett marketingfogásokkal visszatérő vásárlói lesznek, amely a gazdasági helyzetet nézve korántsem mellékes. - írja az FN24.


Kukázás helyett pénzcsinálás - avagy e-dm kampányok sikeresen

Tovább a teljes bejegyzéshez »