Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: Rubint RékaSchobert Norbimarketingmarketingfogásmarketingstratégiaszerethető
Nagyon sokan bírálják, napjaink egyik legmegosztóbb párja a cégbirodalmaikkal együtt... azonban egyet kétségtelenül nagyon jól csinálnak - anélkül, hogy tanulták volna, vagy lefektették volna a tudatos marketingstratégiájukat: nagyon jól építi az image-t és brandjeit a Rubint Réka & Schobert Norbert házaspár.
Nem értem a sok támadást, ami éri őket! Legtöbbször ezt a sztenderd mondatot hallom: "áá, az is csak üzlet!"...
Na és, ha van benne üzlet is? Miért baj az, ha valaki olyan dologgal keresi a kenyerét, amivel másoknak is ad!
Nem ugyanúgy üzlet a Cardo Matrac, vagy bármilyen konditerem, fogyaztószer, vagy egészséges étel? Dehogynem!
Most pedig egy jól sikerült kommunikációval milliók szeretetét vívták ki...
Címkék: marketingmémdiafilmdiavetítőélménymarketingstratégia
Itt egy kép: ósdi termék, régi gépezet, biztos vagyok benne, hogy öregebb, mint én, hiszen én a gyerekkori szerkezetünket használom most is, hogy a saját gyerekeimnek mozizzak vele.
Hogyan volt képes ez a gép és ezek - a minden design-ot nélkülöző - diafilmek így életben maradni marketing nélkül?
Hogyan lehet az, hogy még ma is ugyanabban a formában gyártják és forgalmazzák, mint évtizedekkel ezelőtt?
Töprengek már egy ideje a titkán, hiszen azt tanultam és azt követem marketingesként, hogy a termékéletgörbe utolsó szakaszaiban már törvényszerű a megújulás. Azonban ennél a terméknél egyszerűen - vagy látszólag - minden ellentmond a marketing törvényeinek.
Ennek muszáj volt utánajárnom....
Címkék: karácsonyi ajándékmarketingcéges karácsonyi ajándékkarácsonyi ajándék tippekajándék ötletek
A marketingben mindenre igaz, hogy cselekedjen úgy, hogy azzal kitűnjön a cége a többi közül: ne váljon sablonossá, hanem adjon maradandó élményt, vagy legalábbis olyat, amiről érdemes beszélni, ami nyomot hagy!
Ugyanez a marketing elv érvényesüljön a karácsonyi ajándékozásban is!
Melyek azok a jó ötletek, amik kirántják az Ön cégét is a sablonos unalomból?
Tartson velem!
(Céges karácsonyi ajándéktippek, ötletek az Ön partnereinek - marketinges szemmel!)
Címkék: marketingszövegmarketing szövegírásszövegírástartalomweboldalgoogle
A marketing szövegírás szerepe kétségtelenül felértékelődött. Az olvasók, vagy adott esetben a google meggyőzéséhez is fontos a jól kreált tartalom.
Csakhogy sokan még mindig úgy akarnak a szövegírásnak nekirugaszkodni, hogy nem készítik elő a hozzávalókat!
A héten 2 olyan marketing szövegírás megbízást is kaptam, amiről előre tudom, hogy 100x is újraírhatom a szöveget, akkor sem fog tetszeni a megrendelőnek, sőt, ennek az okát is pontosan tudom.
Ezért ilyen esetekben egy jókora lépéssel visszább is kell lépnem: először, még jóval a szövegírás megkezdése előtt segítek összeszedni a megrendelőnek a hozzávalókat!
Ezeket most Önnek is átadom egy rövid, de annál fontosabb videóblog formájában!
Mitől jó a marketingszöveg? Hogyan tud az olvasóból vevőt csinálni a szöveg és tartalom?
Mi kell ahhoz, hogy valóban hasson is, és mik azok a hozzávalók,
amik nélkül egy betűt sem érdemes leírnia, mert pusztán időpocsékolás lesz?
Tartson velem, nézze meg!
Előtte azonban, készítsen tollat és papírt maga elé! Majd mindjárt meglátja, miért...
Hasznos szórakozást kívánok!
Címkék: googlemarketingszövegírásmarketing szövegírástartalomh1 címsor
A szövegírás, marketing szövegírás egyre nagyobb szerepet kap a marketingben. Most, hogy a Google Pinguinjei gyakran szedik áldozatukat az interneten és repítik a "túl-optimalizált" weboldalakat a 1000. helyre a keresőben - büntetésül - szinte maximálisan felértékelődött a jó tartalom, a megfelelő szövegek szerepe.
Vagyis a weboldal tartalmának már nem csak a látogatót kell meggyőznie, és vezetnie a megrendelés, időpontkérés... stb. felé, hanem a google-t is arról, hogy az oldal abszolute releváns, és értékes tartalommal bír. Ez a 2 szempont pedig sokszor épp ellent mond egymásnak. Lehet, hogy amit a google - ragozatlan kulcsszavakkal elvár - az a látogató számára épp nem lesz meggyőző. Hogyan hidalja át az ilyen ellentmondásokat?
Összeszedtem Önnek a legjobban bevált webszöveg-trükk lépéseit, hogy eztán Ön is alkalmazhassa: