Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: marketingMarketing fesztiválmarketing szövegíróholisztikus marketingholisztikus marketingesmarketing szövegírószövegírás trendek
Mi hozza lázba a vevőit 2015-ben?
Vajon milyen új módszerek, új trendek és tippek lesznek hatékonyak az idén?
Tudja meg 14 szakembertől a vevőszerző marketing 14 aspektusából és területéről!
Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing
Miről szóljon a hírlevél?
Mivel teljesen elment a trend a hasznos tartalmú hírlevelektől a promóciós írások felé: már a hírlevelek zöme, nem hír többé.
Ezért a címzettek nem is nyitják ki az érkező hírlevelek nagyobb részét, hisz a feladó láttán eldöntik: "nem akarnak vásárolni". Nem meglepő, hogy megszokták: ismét valamilyen fantasztikus-visszautasíthatlan-csak-most-csak-nekik-ajánlat érkezett.
Hogyan szoktassa hozzá a címzettjeit ahhoz, hogy cége hírleveleit érdemes kinyitni és elolvasni?
Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing
Hírlevél írás trükkjei 1.
Mi a baj a hírlevéllel?
A minap előadást tartottam a Piac & Profit Tartalommarketing Konferenciáján A hírlevélírás fortélyai címmel. Nem volt könnyű dolgom, ugyanis úgy sejtem, nem mind ugyanazt értjük "hírlevél" szó alatt. Így picit aggasztott, vajon a közönség azt kapja-e, amit szeretne, vagy azt, ami a hírlevél valójában.
Gyorsan tartottam ismeretségi körben egy kis kutatást: "Mi a hírlevél?" címmel, és a válaszok igazolták a kételyeimet. ...
Önnek mit jelent ez a szó?
Címkék: videóvideovideo-marketingmarketingvideopromóciós videóreklámvideoreklámvideómarketing videómarketing video
Vajon mi a legmozgalmasabb marketingeszköz,
amivel egyszerre több „legyet is üthet” a piacán?
Egy olyan eszköz, ami magát az eszközt is hirdetheti?
Ez:
- Emlékezetes a vevői számára
- Az érzelmeikre hat
- Informatív – rövid idő alatt sok-sok információt tud átadni
- Hatékony a vevőszerzésben
- Elmesélhető, továbbküldhető – eleme a szájmarketingnek
- ..... és szórakoztat is
Címkék: marketingmarketingeszközmarketingszövegmarketing szövegírásNémethi Erikafeliratkozásfeliratkozóhonlapmarketingötlet
avagy: mire cserélje le az elavult, unalmas hírlevél-feliratkozást, és hogyan érje el, hogy a konverziója megsokszorozódjon?
Ma már aligha találhat olyan – a marketing iránt is elkötelezett kis- vagy közepes - céget, aki ne ismerte volna fel, hogy a honlapja látogatóitól érdemes adatokat kérnie. Ez már nem új marketingstratégia.
Költ a cég arra – sokszor nem is keveset – hogy a honlapján tömegek forduljanak meg, ezért jól felfogott érdeke, hogy maga is tájékozódjon az odaérkezőkről, vagy legalábbis egy részükről.
Az adatbekérés, regisztráció, vagy feliratkozás ezt szolgálja: egy saját címlista-építését a későbbi meggyőzéshez, vagy akár egy saját média: hírlevél közönségének építéséhez.
Erre azért van szükség, mert a legtöbb honlap nem tud egyetlen lépésben – az első oldalra érkezéskor – értékesíteni, és az érdeklődők adatainak gyűjtésével később, több lépésben is, de eladhatóvá válik a termék.
A feliratkoztatás ezért továbbra is egy hatékony, ügyes, költségkímélő marketingeszköz, mely a közvetlen kommunikációt teszi lehetővé. A feliratkozó-gyűjtő marketingstratégia még mindig trendi, de már változnak az idők, új módszerek, új trükkök veszik át a korábbiak helyét.
Milyen konverziókkal gyűjtheti a feliratkozóit?