xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Júl05

Konverziós ráták - avagy a sikeres kampányok eredménymutatói %-osan

Címkék: szövegírásmarketingkonverziós rátakonverziómarketing eszköze-dmhírlevélfacebok hirdetésmarketing szövegírás

Biztosan Ön is érdekli, hogy vajon mikor számít manapság sikeresnek a kampánya, avagy hány %-os eredményeket kell produkálnia egy e-mail megnyitásnak, egy linkre kattintásnak, egy facebook hirdetésnek, google adwords szövegnek vagy egy bannernek?

Sokan keseregnek amiatt, hogy nem teljesít úgy a kampányuk, ahogyan remélték.
De, vajon tényleg alul-teljesít? Vagy csak az elvárásaink nagyok?

Nézze át Ön is velem együtt, hogy vajon az Ön kampány-eredményei benne vannak-e a "sikersávban"! Jobban, esetleg rosszabbul teljesítenek-e!
Természetesen néhány tippet most is beecsempésztem a számok mellé, használja Ön is eredményesen azokat!

Konverziós ráták - avagy a sikeres kampányok eredménymutatói %-osan

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún19

4-szeres konverzió egyetlen címsor változástól

Címkék: szövegíráscímsorkonverziómarketingmarketingszövegírás

Mikre képes a szövegírás, ha betartjuk a szabályait?
Hihetetlen.

Most mutatok Önnek egy konkrét példát 2 héttel ezelőttről, amikor egy kampányban félúton kicseréltük a címsort.
Előre sejtettem, hogy a különbség látványos lesz, de most ezt valós eredmények is beigazolták:

Az egyik címsor 4-szer (pontosan!) teljesített jobban, és ennyivel több feliratkozót szerzett a cégnek.
No, de csak szép sorjában a részletek, tartson velem:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún09

Kulcskérdés az árstratégia? Drága vagy olcsó legyen? Érdekes érvek a fagyiindex nyomán...

Címkék: árstratégiamarketingstratégiamarketing stratégia

A fagyi példája kiváló szemléltető eszköz lett ehhez. A fagylalt ára ugyanis egy jól mérhető index már évtizedekre visszamenően. Szinte minden évben hallani szezon elején, hogy: „Ej, a mi időnkben még a fagyi csak 2 forint volt.” Most azt látjuk, már lehet kapni 160 forintért is, de akad 300.- forintos gombóc is. Annak jártam utána, hogy mi a jobb: magas áron adni a terméket azzal a kockázattal, hogy kevesebbet vesznek belőle, vagy inkább olcsónak maradni? A válasz pedig egyértelmű, bár van 3 feltétele…

Kulcskérdés az árstratégia? Drága vagy olcsó legyen? Érdekes érvek a fagyiindex nyomán...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún05

Miért veszélyes lehetőség a google+ (mert nem ám csak egy facebook konkurens)?

Címkék: googlegoogle+g+facebookszövegírásmarketingszövegtartalomfejlesztésweboldal

Erre mondják, hogy: "Jókor, jó helyen!"
Amikor Ön is végigfutja ezt a blogbejegyzést, látni fogja, miért.

Amikor alig egy éve megjelent a G+ mind azt hittük, hogy a Google megirígyelte a Facebook sikereit és rohamos léptékű növekedését. Akkor többen csak legyintettek, hogy "ááá, megint egy újabb közösségi platform", és tippelgettek, vajon kiszorítja-e a facebookot, vagy ő maga satnyul el?

Most, hogy eltelt egy év én úgy gondolom, a G+ ettől sokkal komolyabb célból jött létre, és az, hogy veszélyezteti-e a többi social médiát, vajmi keveset számít. Ez a cél pedig veszélyesebb, mint hisszük, ugyanakkor hatalmas a benne rejlő lehetőség is, ha észrevesszük....

Miért veszélyes lehetőség a google+ (mert nem ám csak egy facebook konkurens)?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún01

Kedvenc videóm a szövegírásról: egy népszerű filmből, vicces

Címkék: Szövegírásmarketing szövegírásmarketingszöveg

A szövegírás nem mumus, de azért akadnak olyan trükkjei, amit vagy ki kell tapasztalni, kitanulni, vagy magunkkal hozni már születéskor.
Olyasmi ez, mint a színészet, vagy a pedagógus szakma: születhetünk rá, vagy egyszerűen tehetjük nagyon eredményesen a dolgunkat a nélkül is, hogy belevernék a fejünkbe.

Ha pedig mégis akad hozzá jól emészthető "tananyag", ami picit rendezi a tudást, akkor miért ne futnánk át? Főleg, ha minden vágyunk az, hogy végre picit nagyobb figyelmet kapjunk a lehetséges vevőinktől.

Most hoztam egy videót egy népszerű filmből, az egyik kedvencemből.
A részlet: kb: 3 perc, de vicces és épp rímel a szövegírásra.

A címe: Roxanne, és a Cyrano sztorit öltöztette modern köntösbe: a kisváros nagy orrú, de nagyon intelligens tűzoltó parancsnoka segít szerelmes levelet írni az "IQ-nuku, szépfiúnak"....

Figyelje csak, hogyan fordítja át a szavakat olyanná, amit a szeretett hölgy (a célcsoport) elvárhat?
Jó szórakozást kívánok!

Tovább a teljes bejegyzéshez »