xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Máj21

Mi az, ami a tárgysornál is jobban meghatározza, hogy kinyitják-e az e-mailjeit?

Címkék: e-mail kampányszövegírásmarketing stratégiamarketingstratégia

Mi lehet az, amit mindenek előtt olvas el a címzett egy e-mail, vagy e-mailkampány során? Mi az, aminek láttán már pontosan tudja, hogy megszavazza-e a bizalmat, és kinyitja majd a levelet, vagy törli azt azonnal?
(Ez nem is marketing szövegírás tipp ám, sokkal inkább marketing stratégia, ami egyszerű, azonnal áttehető a gyakorlatba, és a sikert garantálja!)

Mi az, ami a tárgysornál is jobban meghatározza, hogy kinyitják-e az e-mailjeit?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj14

Válság-túlélési stratégia: épp fordítva, mint tanítják?

Címkék: válságválságstratégiamarketingstratégiavevőszerzéstúlélési stratégia

Ha Ön tanulta a felsőoktatásban a válságkezelést, akkor most biztosan csóválni fogja a fejét, ugyanis hanyatt-homlok más vezet célra és előre - szerintem.
Én tanultam többször is, de, ha azt követnénk, amit tanítanak egyetemi, főiskolai előadásokon, akkor foghatnánk a fejünket....

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj14

Szövegírás titkok 2: Miről írjon a vevőinek?

Címkék: marketingszövegszövegírásmarketing szövegírás

Örök kérdés, miről, írjon a potenciális vevőinek, pedig ez pofon egyszerű és ha belegondol, tökéletesen magától értetődő!
Nézze meg, mit felejt el mégis a kommunikációja során a legtöbb cég:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj07

Szövegírás titkok 1: Mi hat az olvasóra, hogy vásároljon?

Címkék: marketing szövegírásérzelmek

A marketing szövegírás 10 titkát kapja meg ingyen, ha velem tart a következő hetekben. Nem egyszerre, hanem kisebb részletekben, - érthetően, magyarul,-  így aztán gyorsan sorra ki is próbálhatja mindet. Meglátja, működnek!
Kezdjük az elején - azzal, hogy vajon mi hat az olvasóra úgy, hogy végre vásároljon?...
(Ez a kép segítségünkre lehet)

Szövegírás titkok 1: Mi hat az olvasóra, hogy vásároljon?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj03

Mi adja a jól értékesítő marketingszövegek savát-borsát?

Címkék: marketingszövegszövegíráskulcsszószövegírás hozzávalóimarketing szövegírás

Nem titkos, mégis sokan épp ezt felejtik el, amikor szöveget írnak...
Az ugyanis, hogy Ön milyen szavakat használ a promóciójában, csak kb: 45-50%-ban határozza meg a szövege hatékonyságát.
Van valami, ami a szavaktól picit fontosabb, vagy legalább ugyanakkora erővel esik latba. Ez a valami pedig épp azért marad el sokaknál, mert túlságosan magától értetődő.

Vajon Ön elő szokta készíteni kulcsfontosságú a szövegírás-hozzávalókat?:
(Na, nem azokat, amik a képen szerepelnek, sokkal fontosabb, amit alattuk olvashat...)

Mi adja a jól értékesítő marketingszövegek savát-borsát?

Tovább a teljes bejegyzéshez »