xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Júl26

Hogyan szerezzen ajánlásokat? 4 módszer...

Címkék: marketingmarketingeszközmarketingszövegmarketing szövegírásNémethi Erika

Újabb kérdés merült fel bennem a KKV marketingstratégia terén:

Ma, amikor már a hatalmas reklámzaj kezd letisztulni a google és a facebook hirdetésekre, újra felvetődik a kérdés: hogyan tudunk kitűnni a tömegből? 

Hogyan mondhatná el magáról az Ön cége, hogy miben különbözik másoktól, vagy miben nyújt prémium lehetőségeket, ha minderre csak kb: 100 karakternyi hely áll rendelkezésére?

Milyen marketingeszköz, vagy marketingstratégia segíthet ezen a problémán úgy, hogy:
- amit szeretnénk el is mondhassuk
- akiket érdekelhet, azok meg is hallják,
- ne kerüljön túl sokba
- és hiteles lehessen.

Az ajánlások rendszerei jelentik a megoldást. Nézze meg, mi az a 4 marketing módszer, amivel begyűjtheti ezeket az ajánlásokat! 

Hogyan szerezzen ajánlásokat? 4 módszer...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Ápr06

Teremtsen alkalmat a vevő számára, hogy megvehesse a terméket!

Címkék: marketingmarketingötletmarketingötletekmédiamédiumszájpropagandaTúró RudiPöttyösmarketingfogás

Nagyon tetszik a Pöttyös Túró Rudi - (Friesland Campina a gyártó cég) új kampánya, mely valójában nem is a médiában, hanem magán a terméken fut. 

A termék, mint médium... :)

Látta már Ön is a Túró Rudik feliratait?
Nézzünk icipicit mögéjük, és tanuljunk meg belőlük a KKV-k számára is jól kihasználható marketingfogásokat!

Teremtsen alkalmat a vevő számára, hogy megvehesse a terméket!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov23

Hogyan hasznosítsa a Van Damme - Volvo reklám tapasztalatait egy KKV?

Címkék: reklámvideóvideóreklámvideófilmVan DammeVolvo reklámmarketingstratégiamarketingvideóüzenetekMÉM

Újabb marketingstratégia: ezúttal egy recept a reklámvideók készítéséhez:

Megjelent, és azonnal futótűzként terjedt az interneten (a közösségi médiában különösen) a legújabb Volvo reklám, melyben Jean Claude Van Damme a védjegyévé vált spárgában egyensúlyoz 2 tolató kamion visszapillantó tükrén.

Ön is látta már? Ha nem, itt megnézheti.

Alig néhány nap leforgása alatt megjelentek a reklám paródiái és MÉM-jei is.

Hajon mitől lett ilyen sikeres ez a reklám? Hogyan hathat ez a Volvó eladásaira? Mi az, amitől így tudott mémesedni? Hogyan hatnak a vicces paródiák a Volvora?

... és vajon hogyan tudja e reklámvideó tapasztalatait hasznosítani egy KKV a saját marketing- és értékesítő munkája során?

Olvasson tovább, erre kerestem, és találtam válaszokat Önnek!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Okt30

Mi hiányzik a landing oldalakból? A hitelesség építőkövei...

Címkék: marketingstratégiaszövegíráslanding oldalaklandingoldalmarketingmarketing szövegíráskonverzióhitelességépítéshitelesség építése

Marketing szövegírás trükkök a landing oldalakon...

A legtöbb KKV - nagyon ügyesen - már landing oldalakat használ a marketing és értékesítő munkája során, vagyis az érdeklődőit egy olyan webes felületre tereli, ahonnan nincs elkattintási lehetősége (nincsenek menüpontok). A landing oldal így csupán egyetlen "ütős" célt szolgál: ELAD (azaz egy lépésben értékesít), vagy FELIRATKOZTAT (vagyis több lépésben fog értékesíteni, meggyőzni).

Az utóbbi időben - és talán ennek is lehet egyik oka a válság miatti döntéshalogatás - azt tapasztaljuk, hogy a landing oldalak konverziója is visszaesett. Ráadásul a cégek egyre inkább minimalizálják a landing oldal tartalmát, ezzel pedig szinte teljesen elhanyagolják  az egyik leglényegesebb elemet: a hitelesség építését. Sokkal magasabb konverzió érhető el, ha erre is gondot fordítunk.

Tartson velem, és nézze meg, milyen pofonegyszerű eszközei vannak a hitelesség építésének!

Mi hiányzik a landing oldalakból? A hitelesség építőkövei...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Aug23

Dübörgő értékesítés-ösztönzés! Mi a titka?

Címkék: tescomarketingmarketing kampánysales promotionpromócióvásárlásösztönzésértékesítés ösztönzés

Talán nem is mérte fel előre a TESCO, hogy a hupikék törpikés dominós sales promotion (értékesítés ösztönzés) kampánya ekkora megmozdulást kelt!

Bevallom, én - bár marketingesként minden promóciót követek és kipróbálok, csak, hogy leszűrjem a tapasztalatokat - erre a dominós marketing kampányra most felkaptam a fejem. NEM a TV reklám indította be a kíváncsiságomat, hanem egy véletlen, adhoc vásárlás, ami után egyenesen 4 ilyet tömtek a szatyromba a pénztárnál.

Nosza! Ha már lett 4 ilyen kis törpikés dominónk, legyen több, és több! :)
Egyszer csak azt vettem észre, hogy köröttem egyre többen beszélnek róla, gyűjtik, sőt: csereberélik is!

Amikor pedig 3 teljesen ledöbbentő esettel - közvetlen közelről - találkoztam, akkor vizsgálni kezdtem a promóció hatékonyságának okat.... 

Dübörgő értékesítés-ösztönzés! Mi a titka?

Tovább a teljes bejegyzéshez »