xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Jún21

Milyen marketing kell új üzlet nyitásához?

Címkék: marketingmarketingtudatosságmarketing tudatosságmarketingszövegmarketing szövegírásmarketingstratégiamarketingeszközúj üzletmolinóoffline marketing

2 új üzlet is felpörgött az elmúlt 2 hónapban itt a közelünkben. Figyeltem a marketingjüket - OFFLINE - eszközöket használtak, és nem tudtam nem-észrevenni, hogy mennyire tarolnak.

Offline marketingeszközök a marketingstratégiában 2015-ben???
Mi az, ami ilyen látványos eredményt produkált?

Már-már hajlamosak vagyunk legyinteni a régi jó offline marketingeszközökre, pedig a marketingstratégia akkor jó, ha tökéletesen figyelembe veszi a célcsoport igényeit, és képes odatenni az információkat a lehetséges vevők orra elé - járjanak bárhol - és úgy, hogy azzal tökéletes hitelességgel üzenje: "nálam a megoldás a vágyaidra, problémáidra, igényeidre!" 

Milyen marketing kell új üzlet nyitásához?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún16

Pofonegyszerű, és ez tartja az oldalon a google-ból érkező látogatókat

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing-szövegírásmarketing szövegírásszövegírólanding oldalgoogle hirdetéshirdetésszövegírás tipp



Újabb marketing-szövegírás trükk következik?

Ez nem is trükk valójában. Egy pofonegyszerű, magától értetődő dologról van szó, amit nagyon sok vállalkozás hagy figyelmen kívül.

Már egészen ügyesen és tudatosan vezetik marketingjüket a KKV-k. A multik tanulhatnak is tőlük  a széles látókörű stratégia-alkotást, kreativitást és hatékony pénzköltést együtt vizsgálva.

Többségük valóban törekszik arra, hogy egy pofás, profi designnal és ütős tartalommal készített weboldal fogadja a hirdetésből érkező látogatóikat, majd elkészíti az oldalra vezető hirdetéseket is... de itt azonban átlép egy fontos részlet felett.

Mi az, amiről olyan könnyen megfeledkeznek a finishben? Mi az, ami pedig annyira egyszerű és magától értetődő, hogy szinte fáj, amikor mégis kimarad?

Olvasson tovább!

Pofonegyszerű, és ez tartja az oldalon a google-ból érkező látogatókat

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún15

Hogyan írjon e-bookot?

Címkék: marketingmarketing-szövegírásszövegírásmarketingszöveg-írásmarketingszövegmarketing szövegírószövegíróe-booke-book írása

E-book? Ön is tervbe vette, hogy ír egyet?

Annyira népszerű eszköz lett, hogy szinte már csak 2 féle cég létezik - KKV körökben: - aki már írt e-bookot, és aki még eztán fog.

Az e-book kiadása lényegesen gyorsabb és olcsóbb, mint egy printelt kiadvány elkészítése. Ezt könnyű belátni!

Azonban az e-book elkészítéséhez ugyanúgy neki kell gyűrkőzni, és ahogyan egy print könyvet, az e-bookot is érdemes jól megkomponálni!

Hogyan építse fel az e-bookját? Hogyan kezdjen neki és mire figyeljen, hogy hatásos és sikeres lehessen?

Csak szépen sorjában, minden kérdésére választ kap....

Olvasson tovább, főleg, ha már felmerült Önben egy e-book kiadása! >>

Hogyan írjon e-bookot?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún04

Egyetlen szó, amitől a termék kiemelkedik a többi közül

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírásszövegíró

... avagy a pillanatragasztó esete:

A minap az egyik népszerű multi bevásárlóközpont polcai között vadásztunk a párommal pillanatragasztóra. Mi is a pillanatragasztók legjellemzőbb tulajdonsága? Ja? Hogy pillanat alatt ragasztanak!

Ehhez képest néhány percnyi tanakodás után leemeltünk 2 jónak tűnő változatot a bütyökről, amin függtek. Néztük, olvasgattuk, mérlegeltünk - mert hát, mégis csak kitett ez egy 500 forint értékű nagy beruházást, hát meg kellett fontolni, mi mellett horgonyzunk le.

Végül azt választottuk, ami.... 

Egyetlen szó, amitől a termék kiemelkedik a többi közül

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún01

Teremti a vevőit, vagy izzasztóan sokat dolgozik értük?

Címkék: marketingmarketingtudatosságmarketing tudatosságmarketingszövegmarketing szövegírás

Millió sikerkönyv szól arról, hogy "tűzd ki a célt, és tarts töretlenül annak irányába: cselekedj, alkoss, dolgozz, tegyél kifáradásig"!
Valójában mindez teljesen eredménytelen, ha hiányzik egy tudatosság - egy marketing tudatosság a folyamatból.

Marketing tudatosság? Ez meg mi a fr...c?

Hiába dolgozik Ön éjt nappallá téve, ha tele van kételyekkel az elvárt sikert illetően! Hiába törekszik, talpall, nyomul és tör - látszólag - a vágyott cél felé, ha a fejében ott motoszkál a kérdés: "biztos, hogy jó az irány?"

Honnan tudhatja Ön, hogy tényleg jó az irány? Mi az, ami nem maradhat ki a marketingtudatosságból? 

Teremti a vevőit, vagy izzasztóan sokat dolgozik értük?

Tovább a teljes bejegyzéshez »