Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: marketingmarketingtudatosságmarketing tudatosságmarketingszövegmarketing szövegírásmarketingstratégiamarketingeszközúj üzletmolinóoffline marketing
2 új üzlet is felpörgött az elmúlt 2 hónapban itt a közelünkben. Figyeltem a marketingjüket - OFFLINE - eszközöket használtak, és nem tudtam nem-észrevenni, hogy mennyire tarolnak.
Offline marketingeszközök a marketingstratégiában 2015-ben???
Mi az, ami ilyen látványos eredményt produkált?
Már-már hajlamosak vagyunk legyinteni a régi jó offline marketingeszközökre, pedig a marketingstratégia akkor jó, ha tökéletesen figyelembe veszi a célcsoport igényeit, és képes odatenni az információkat a lehetséges vevők orra elé - járjanak bárhol - és úgy, hogy azzal tökéletes hitelességgel üzenje: "nálam a megoldás a vágyaidra, problémáidra, igényeidre!"
Címkék: marketingmarketingszövegmarketing-szövegírásmarketing szövegírásszövegírólanding oldalgoogle hirdetéshirdetésszövegírás tipp
Újabb marketing-szövegírás trükk következik?
Ez nem is trükk valójában. Egy pofonegyszerű, magától értetődő dologról van szó, amit nagyon sok vállalkozás hagy figyelmen kívül.
Már egészen ügyesen és tudatosan vezetik marketingjüket a KKV-k. A multik tanulhatnak is tőlük a széles látókörű stratégia-alkotást, kreativitást és hatékony pénzköltést együtt vizsgálva.
Többségük valóban törekszik arra, hogy egy pofás, profi designnal és ütős tartalommal készített weboldal fogadja a hirdetésből érkező látogatóikat, majd elkészíti az oldalra vezető hirdetéseket is... de itt azonban átlép egy fontos részlet felett.
Mi az, amiről olyan könnyen megfeledkeznek a finishben? Mi az, ami pedig annyira egyszerű és magától értetődő, hogy szinte fáj, amikor mégis kimarad?
Olvasson tovább!
Címkék: marketingmarketing-szövegírásszövegírásmarketingszöveg-írásmarketingszövegmarketing szövegírószövegíróe-booke-book írása
E-book? Ön is tervbe vette, hogy ír egyet?
Annyira népszerű eszköz lett, hogy szinte már csak 2 féle cég létezik - KKV körökben: - aki már írt e-bookot, és aki még eztán fog.
Az e-book kiadása lényegesen gyorsabb és olcsóbb, mint egy printelt kiadvány elkészítése. Ezt könnyű belátni!
Azonban az e-book elkészítéséhez ugyanúgy neki kell gyűrkőzni, és ahogyan egy print könyvet, az e-bookot is érdemes jól megkomponálni!
Hogyan építse fel az e-bookját? Hogyan kezdjen neki és mire figyeljen, hogy hatásos és sikeres lehessen?
Csak szépen sorjában, minden kérdésére választ kap....
Olvasson tovább, főleg, ha már felmerült Önben egy e-book kiadása! >>
Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírásszövegíró
... avagy a pillanatragasztó esete:
A minap az egyik népszerű multi bevásárlóközpont polcai között vadásztunk a párommal pillanatragasztóra. Mi is a pillanatragasztók legjellemzőbb tulajdonsága? Ja? Hogy pillanat alatt ragasztanak!
Ehhez képest néhány percnyi tanakodás után leemeltünk 2 jónak tűnő változatot a bütyökről, amin függtek. Néztük, olvasgattuk, mérlegeltünk - mert hát, mégis csak kitett ez egy 500 forint értékű nagy beruházást, hát meg kellett fontolni, mi mellett horgonyzunk le.
Végül azt választottuk, ami....
Címkék: marketingmarketingtudatosságmarketing tudatosságmarketingszövegmarketing szövegírás
Millió sikerkönyv szól arról, hogy "tűzd ki a célt, és tarts töretlenül annak irányába: cselekedj, alkoss, dolgozz, tegyél kifáradásig"!
Valójában mindez teljesen eredménytelen, ha hiányzik egy tudatosság - egy marketing tudatosság a folyamatból.
Marketing tudatosság? Ez meg mi a fr...c?
Hiába dolgozik Ön éjt nappallá téve, ha tele van kételyekkel az elvárt sikert illetően! Hiába törekszik, talpall, nyomul és tör - látszólag - a vágyott cél felé, ha a fejében ott motoszkál a kérdés: "biztos, hogy jó az irány?"
Honnan tudhatja Ön, hogy tényleg jó az irány? Mi az, ami nem maradhat ki a marketingtudatosságból?