Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: marketingstratégiamarketingstratégia 2013stratégiamarketingtrendmarketingtrendekfacebookgoogle adwordsnativ marketing
Van már stratégiája 2013-ra?
Valahogyan soha nem éreztem ennyire fontosnak, mint most , hogy írásos, átgondolt marketingstratégiában gondolkozzunk. Ugyan túléltük a világvégét, de azt mind látjuk, hogy a piaci trendek továbbra is a válság, és konfliktusok felé sodorják a vállalkozásokat.
Legyen tudatos, és tervezzen,
hogy ne érje meglepetés, hogy mindenre legyen egy válasz-lépése,
és hogy a vevői magatartásának már akár elébe is mehessen!
Hogyan tegye ezt meg Ön is a cégében? Mit gondoljon át? Milyen marketingtrendek várhatóak az új évben?
Címkék: világvégeakciómarketingmarketingakcióvilágvége marketingakcióonline marketingoffline
Itt a nyakunkon egy szuper alkalom, hogy egy napra akciózzunk valami szenzációsat! Igen, csupán egyetlen napra!
A 2012. december 21-i világvége jól szolgáltatja az apropót!
Már csak az a kérdés, mit érdemes még kitalálni úgy karácsony előtt, hogy az már egész biztosan nem fér bele az időbe, hogy a termékrendeléseket kiszállítsuk!
.... de nézzük, hogyan lehetne ezt elütni humorral?
Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegírásvideótréningszövegírás videóFarkas ErikaNémethi Erikaszövegírómarketing szövegíró
Ez már a 4. videó a marketing szövegírásról! Bízom benne, hogy már az előző 3 is hasznos segítséget jelentett Önnek!
Na de most, a 4. videótréning egy különösen remek témát tartogat:
Mi dühíti fel a legjobban az olvasóit?
Mi az a kérdés, amitől kirázza őket a hideg, és amire azonnal rásütik, hogy "túl marketinges!"?
(Olyat, hogy "túl marketinges", csak az mond, aki semmit sem ért a marketinghez, hiszen valójában a jó marketing attól jó, hogy az olvasója, nézője, célpiaca észre sem veszi, hogy "marketingüzenetet" kapott, mert el van foglalva azzal a szuper ajánlattal, ami épp az orra előtt termett!)
A vicc ennek a szövegírás videónak a kapcsán az, hogy épp attól óvom Önt benne, amit, és ahogyan még mindig tanítanak a korszerűtlen marketing-oktatásban!
Érdemes lejátszania a videót, mert biztos vagyok benne, hogy amikor legközelebb leül szöveget írni, a szavaim a fülében csengenek majd, és így biztosan nem írja le azokat, amik dühítenék az olvasóit!
Címkék: weboldalwebmestertartalomszövegírószövegíráswebbrif
Miért biztos pénzkidobás az olcsó (20 -50.000 forintos) honlap? Azért - és a héten már a 2. ilyenbe szaladok bele - az ilyen honlapok valójában NEM honlapok. Zömükben csak egy megvásárolt template van mögöttük, és képtelenek ellátni a weboldal funkciókat. Még a google sem látja őket, mert a SEO kódokat sem lehet beépíteni.
A legnagyobb gond az, hogy a weboldal tulajdonosok nem tudják, hogy mivel kezdjék,
ha új honlapot szeretnének!
Elvakítja őket a konkurens cég DESIGN-ja, és keresik a lehető legolcsóbb megoldást, hogy annál SZEBBET csináljanak.
Ezekkel azonban őrült nagy hibákat követnek el!
Kérem, ha Ön most áll új honlap fejlesztése előtt, semmiképp ne a DESIGN legyen a kiinduló pont, hanem a TARTALOM!
A google is, a látogatóink is a TARTALMAT fogják nézni. A design sem utolsó szempont, de NE a tartalom igazodjon az esztétikumhoz, hanem a design kövesse a tartalmat!
Ugye? Milyen fontos!
Kövessen, én megnézzük együtt, hogy mik legyenek egy új weboldal elkészítésének a lépései
fontossági sorrendben!
Címkék: edm kampánye-mail tárgysortárgysormarketingmarketing szövegírásmarketingszövegmarketing szövegíró
Nem tudom már szinte követni sem, hogy az ilyen tréningeken vagy infótermékekben most épp milyen trendeket tanítanak, én a valós marketing szövegíró tapasztalataimat osztom meg Önnel, aminek igazán nagy hasznát fogja venni.
Ha azt akarja, hogy az edm-je e-mailjeit megnyissák a címzettek, akkor alapvetően 2 utat választhat a tárgysor megírását tekintve: