Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: e-mail tárgymezőcímsorvevőszerzésmarketingmarketing kommunikációígéret
Azoknak is hoztam hasznos tippet, akik sosem ígértek ilyet, mert más a profiljuk...
Aki egy kicsit is átgondolta már, hogy mivel hathat a vevőire, egészen biztosan feljegyezte magának, hogy a vevője, foglalkozzon bármivel is, profitot és sok új vevőt szeretne. Ezen felbuzdulva ma már szinte mindenki így közelít a vevőihez. Ezt ígéri a cégeket célzó biztosítós, a tanácsadó, a fejvadász, a tréner, a reklámügynökség, a médiaügynökség....még a fogfehérítőt forgalmazó cégek is... stb. Lassan már az ebédbeszállító is kitalálja, hogyan segítheti több vevőhöz ő a megrendelőit. Épp ez az, ami miatt egyszerűen elcsépelődött a marketingkommunikációban ez a 2 szó. Egyszerűen hiteltelen lett, nem hiszünk neki. Mit ígérjünk akkor ezek helyett?... Van néhány tippem, és nem unalmasak:
Címkék: reklámTV reklámmarketingstratégia
Az nem meglepő, hogy a nagy multik kissé elrugaszkodnak a reklámjaikban. Gyakran nem hogy vásárlásra nem ösztönznek, de még azt is elfelejtjük, vajon melyik termékről is szólt az - már, ha egyáltalán van köze a termékhez magához.
Az új DJuice reklámok még ezek között is kirívó esetet jelentenek. Amikor "ellened fordul a mobilod", meg akar ölni, és közben ijedt kismacskák potyognak az égből... számomra erőltetett, idétlen, és semmiképp sem tett jót a termék és csomag imagének.
Mik a fontosak akkor egy ilyen reklám üzenetében? Milyen szempont szerint mondhatnánk egy reklámról, hogy jó, és mi az, aminek hiánya biztosan elriaszt a termékvásárlástól?
Címkék: marketingszövegKiszelmarketing stratégiaüzenetnegatív hírnegatív image
Ez a bejegyzésem talán vitaindító még szakmai körökben is. Többször hallani lehet egy-egy negatív szenzáció, botrány, ballépés, cikis helyzet kapcsán az emberek véleményét, hogy: "az már jó, hogy beszélnek róla, az máris reklám, függetlenül attól, hogy az épp pozitív vagy negatív"!.
Nem osztom ezt a véleményt, sőt egyenesen "Kiszel-stratégiának" hívom ezt - remélem, nem bántom vele meg a névadót, távol álljon tőlem.
Címkék: marketingstratégiaingyenes ajándék
Már biztosan Ön is használja az ingyenes belépőket, csalikat, ajándékokat a marketingjével, hogy "kóstolót" adjon a lehetséges vevőinek a termékből, szolgáltatásból, igaz? (Ha még nem, gyorsan alakítson ki ilyesmit!)
Nem mindegy azonban, hogy mit adunk ingyen, mennyit dolgozunk ingyen a vevőnek, és hol húzzuk meg a határt a bepalizott balekság és a profi vevőcsalogatás között...
Címkék: marketingötletmarketingstratégiamarketingterv
Régi marketing alaptézis, hogy könnyebb és olcsóbb egy meglévő vevőt újra vásárlásra bírni, mint új vevőt szerezni. Igaz?
Ehhez pedig nagyon fontos eszközünk: kötődést kialakítani a vendégben a cégünk, termékeink, szolgáltatásunk iránt!
Kötődést, és elköteleződést!
Ehhez több, kiváló módszerünk is lehet, én is összeszedtem Önnek néhányat, legyenek gondolat-ébresztők ezek!: