xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Júl20

Dübörög az új trend: a háziasszony-marketing

Címkék: háziasszony-marketingmarketingstratégiaközvetlen marketingdirekt marketingoffline marketingstratégiaháziasszonyALDICHIBOAVONoriflameARIEL

A közösségi marketing elve alapján szerveződik, és egyre sikeresebb. Én csak háziasszony-marketingnek hívom. :)

Feltűnt, hogy nem hirdet az Ariel a Tv-ben, pedig korábban nagyhirdetőnek minősült. KIderült, egészen más vonalra allokálja az erőforrásait: háziasszony-marketingbe kezdett.

Egy kolléganőm, aki már háziasszonyi rangban van, meg is keresett engem is. A rendszer nem MLM, nincs jutalékos visszatérítés, mert a nagyon jól felépített NAGY MÁRKA tekintélye akkora presztizst jelent a nőknek, hogy így jutalék nélkül, pusztán kedvezményekért is boldogan háziasszonykodnak.

MI is a háziasszony-marketing lényege?

Dübörög az új trend: a háziasszony-marketing

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún24

Soha ne kezdjen így promóciós levelet....elriasztja a vevőket!

Címkék: marketing szövegírásszövegírásmarketingszövegpromóciópromóciós levél

Ön hogyan kezdi a promóciós leveleit? A szakemberek - közöttük én is - már régóta szajkózzuk, hogy tessék elfelejteni az "Engedje meg...." kezdést a marketing szövegírás során!

Azért, hogy ez a szövegírás szabály végre maradandóan rögzüljön, magyarázatot is adok: tartson velem - és egészen biztosan átértékeli a saját marketing szövegírását!:

Soha ne kezdjen így promóciós levelet....elriasztja a vevőket!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún03

"Megbízható" - egy újabb sablonos, semmitmondó szó a marketing szövegekben

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegszövegírásmarketing szövegírás

Nagyon sokan használják, mert pozitívan cseng: "Cégünk megbízható". Igen, pozitív, de valójában sablonos, és - miután mindenki ezt szajkózza magáról, - már semmit sem mond.
Csak egy üres frázis a marketing szövegeinkben, amit az olvasók átugranak. Nincs miért elhinniük, és nem is tudják pontosan, vajon mi mindent rejtőzik a szó hátterében, mit akart vele a cég a tudtukra adni.

Mi a baj vele valójában?

Mivel helyettesítsük, hogy konkrétabb, megfoghatóbb legyen?

(Megjegyzem: NEM AZT tanácsolom, hogy ne legyen megbízható a céged! Hanem azt, hogy nem mindegy, hogy mindezt hogyan írod le!)

"Megbízható" - egy újabb sablonos, semmitmondó szó a marketing szövegekben

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún02

A SWOT analízis elfeledett, haladó lépései

Címkék: SWOT analízismarketingstratégiacég- és marketingstratégia

...melyeket a profik használnak a cég- és marketingstratégia tervezésében

Már a kis- és közepes vállalkozások zöme is ismeri, tisztában van azzal, hogy a SWOT analízis mit takar, és mire keresi a válaszokat. A felhasználók zöme azonban „félúton” megáll, és így a felmérése célt végezetlenül lógva marad a levegőben. Olyanná válik a SWOT analízise a marketing- és cégstratégiában, mint egy  odabiggyesztett fotó, amiről, csak az derül ki, kit ábrázol, de az már nem, hogy mikor és miért. Mit hagynak ki, és mitől válik teljessé az elemzés a stratégia számára?

A SWOT analízis elfeledett, haladó lépései

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj28

Vásárlási szokások, amelyek felülírhatják a kampányok sikerét

Címkék: marketingstratégiamarketingszövegmarketing tervszövegíráskulcsszóreklámkampánypromóció

Nem létezhet marketingstratégia és marketing terv a nélkül, hogy a célcsoportunk vásárlási szokásait jó alaposan tanulmányoznánk. Nem felesleges a piackutatás sem az egyes nagyobb költségvetésű reklámkampányok előtt.

Saját ügyfeleim életéből merítettem néhány példát, melyek elgondolkodtatóak:

Tovább a teljes bejegyzéshez »