xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Aug24

Kész marketing terv sablon - Ha Ön rendszert akar építeni a vevőszerzésre

Címkék: marketing terv sablonkész marketing terv sablonmarketing tervmarketingstratégiamarketingrendszer

Miért baj az, ha Ön csak hírdetget itt-ott, kihasználva az esetlegesen kínálkozó lehetőségeket, és miért sokkal jobb, ha rendszerben, egymásra épülő, és egymásból következő kampányokban gondolkodik, amelyekre még PR is építhető?

Azért, mert az előbbi marketing stratégia nem kiszámítható, csak viszi a pénzt, és nem hozza, és Öntől maximális jelenlétet, örökösen megújuló kreativitást igényel. Ráadásul egy KKV-nek lényegesen kisebb marketingbüdzséből kell nagy hatást elérnie a piacán, így nem puffogtathatja a töltényeit egyes kampányokra.

Ha  Ön egy jól felépített marketingrendszerben gondolkodik, akkor úgy szerezhet vevőket, hogy közben akár a karibi-szigeten nyaralhat, a bankszámlájára folyamatosan csorognak majd a bevételek.

Sőt, még további számos előnyt is tartogat Önnek egy marketingrendszer.  Ehhez, egy ilyen láblógatós marketinghez adok most át Önnek ajándékba egy kész marketing terv sablont....

Nézze meg, mit tartalmaz a kész marketing terv sablon, és hol töltheti le!:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún04

Egy nagggyon elrontott plakát

Címkék: óriásplakátmarketingmarketingszövegmarketing stratégiamarketing terv

Már többször láttam úton, útfélen, és mindig mosolyra derített az alábbi óriásplakát, mert elképzeltem, ahogyan marketingesek, kreatívok, grafikusok és szövegírók lázasan dolgoznak éjszakába nyúlóan az energiaitalok és pizzák között azon, hogy ez a plakát elkészüljön és ilyen legyen! :-)...

Egy nagggyon elrontott plakát

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj15

Soha ne kezdjen így promóciós szöveget...

Címkék: marketingszövegcímsore-mailkampány

Nagyon sokan kezdik leveleiket - promóciós leveleiket, amelyekkel vevőt akarnak szerezni - így: "Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljam....". Ez az a mondat, aminél rögtön becsukják az e-mailt a címzettek, és "nem, nem engedik meg!". Aki pedig írta, csak várja, hátha befut egy kósza-vevő, vagy lesz egy-egy bizonytalan átklikkelés, de a várt eredmény egészen biztosan elmarad. Miért? Ez pofon egyszerű...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Ápr26

Ha kifogyott az ötletekből: hívjuk segítségül ezeket...

Címkék: marketingakciómarketingötletmarketingstratégia

Hihetetlen nehéz tud lenni olykor kitalálni egy-egy újabb vevővonzó akciót. Ön sincs egyedül, ha emiatt napokig fő a feje, ráadásul ki mondja meg előre, hogy a beugró ötletek vajon megállják-e a helyüket. ...és, ha megállják, akkor hogyan vitelezze ki úgy, hogy lehetőleg minden "bőrt lehúzhasson az akcióról", és minden mozzanata újabb apropókat teremtsen a vevőknek Önhöz, vagy a honlapjára betérni.
Nem könnyű.
Ha ilyen ötlettelen alkotói-válság gyötri Önt is, hívja segítségül a jó öreg naptárat, mert az mindig segít! Nézze csak...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Márc31

Hányan jártak a weboldaladon tegnap?...és név szerint?

Címkék: Marketingmarketing stratégiavevőszerzőfeliratkozógyűjtés

Ahogyan régen a viccben arra a kérdésre, hogy: Hányan haltak meg a II. viágháborúban Sztálingrádnál, megkérdezték, hogy: ...jó, de név szerint?, már az online korában nevetés nélkül, teljesen komolyan feltehetjük a kérdést: Hányan nézték meg a weboldalat, és kik ők név szerint?

Vajon Ön tudja, hogy kik látogatják az oldalát, és milyen nyomvonalon haladnak rajta végig? Ön befolyásolja az útjukat - a megrendelés felé, vagy hagyja, hogy kattintsanak össze-vissza... vajon melyik a helyesebb út, melyik hoz többet Önnek?

Tovább a teljes bejegyzéshez »