A marketing-szövege akkor lesz jó és hatásos, ha teljesíti a célt, melyre megírták: képes értékesíteni, eladni, vevőt hozni.
Ezért a marketing-szövegíráshoz mindig társul egy rövid szövegírás-stratégia, mely kitűzi a célokat, megfogalmazza a marketing üzenetet és összeszedi az olvasói kör problémájával, gondolataival, vágyaival, szóhasználatával azt.
Könnyedén megy a marketing-szövegírás, ha előkészítette a nélkülözhetetlen hozzávalókat: a célokat, az üzenetet, a kihagyhatatlan ajánlatot, egy jókora empátiát és gondolatolvasást, valamint egy költséghatékony rendszerszemléletet.
Ehhez kiváló emberismeret szükséges, - hatalmas empátia és szinte gondolatolvasás a vevő fejében, - és rendszerszemlélet - vagyis a képesség, amivel felmérhető, milyen automatizált lépéssorozatban, milyen ajánlattal, milyen költségek és hatékonyság mellett, mit érdemes ajánlani a célcsoportnak!
Szövegírás és kommunikáció nélkül egyetlen piaci stratégia sem életképes, de ez fordítva is igaz: egyetlen jól megírt marketingszöveg sem hoz eredményt, ha azt nem illesztjük a cég piaci stratégiájához!
A tartalommarketingben – hogy fenntartsa olvasói figyelmét:
A promóciós szövegírásban, hogy értékesíteni tudjon:
Mindegyik szövegtípust másképp indítjuk, másképp építjük fel, hogy az a maga nemében az Ön termékének sikert hozzon!
Sok-sok trükköt bevetünk, melyek az olvasót a döntései felé terelik. Ebben szövegírás praktikák, informális szabályok, bevált minták segítenek!
Kérjen ajánlatot marketing-szövegírásra most, vagy tanulja meg Ön személyesen a fortélyokat a kis-csoportos Szövegírás és KKV marketingstratégia tréningeken!