xxx

Mi a meggyőzés 10 titkos lépése,

amit a weboldalán, szórólapjain, mail kampányában… stb használnia kell, hogy az értékesítési konverzió elérje az Ön célját?

  • A pozícionálás - a célcsoport fejébe bebetonozzuk a terméket, a céget, Önt...
  • Ütős címsor – jó, de hogyan írjon ilyet?
  • Azonosulást kiváltó headline – avagy, hogyan érj el, hogy a célcsoport megszólítva érezze magát?
  • Ígéretes ígéret
  • A "trükk" a „hogyan próbálta eddig?” módszerrel
  • A megoldás-szolgáltató – Ön szállítja a megoldást az olvasó problémájára, kiderül az is, hogy hogyan.
  • Érzelmi machinátor – kifogáskezelés technikái, garanciák, megerősítések trükkjei
  • Sürgetés
  • Cselekvés!
  • Továbbléptetés - az akciónak nincs vége! Mi jöhet még a vásárlás után?

Kérje el mindezt most!