xxxMi a meggyőzés 10 titkos lépése,
amit a weboldalán, szórólapjain, mail kampányában… stb használnia kell, hogy az értékesítési konverzió elérje az Ön célját?
- A pozícionálás - a célcsoport fejébe bebetonozzuk a terméket, a céget, Önt...
- Ütős címsor – jó, de hogyan írjon ilyet?
- Azonosulást kiváltó headline – avagy, hogyan érj el, hogy a célcsoport megszólítva érezze magát?
- Ígéretes ígéret
- A "trükk" a „hogyan próbálta eddig?” módszerrel
- A megoldás-szolgáltató – Ön szállítja a megoldást az olvasó problémájára, kiderül az is, hogy hogyan.
- Érzelmi machinátor – kifogáskezelés technikái, garanciák, megerősítések trükkjei
- Sürgetés
- Cselekvés!
- Továbbléptetés - az akciónak nincs vége! Mi jöhet még a vásárlás után?