xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Nov14

Miért hatékony a tartalommarketing? Hány legyet üthet vele egy csapásra?

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírástartalommarketingcontent marketingblogoláshírlevél

Tartalommarketing, content marketing a KKV marketingstratégia középpontjában

Mit vállal a cég  a marketingjében: sokat költ, vagy inkább sokat dolgozik?

Nem lényegtelen kérdés.
Mert ha a cég azt képviseli, hogy sok embert akar elérni viszonylag láblógatva, akkor azért mélyen zsebbe kell nyúlnia. A hirdetéseket, akciókat, rendezvényeket finanszírozni nem kis büdzsét igényel. Miközben a sok pénz a marketingráfordítások között egészen jól elviszi a lábán a vevőszerzést, a cég szinte nem is érintkezik eléggé a vevőivel. A hirdetéseket ugyanis egy-egy kampányban egyszer kell kiépíteni és szépen elketyegnek - ha jól mérte fel a cég a vevői igényeit.  

A másik megoldásban: a cég azt vállalja, hogy inkább sokat dolgozik, kevesebbet költ, és nagyon gyakran érintkezik a célcsoportjával. Ez az utóbbi a tartalommarketing koncepcióra igaz. Ha Ön úgy gondolja, hogy inkább többet kommunikál, de azt nagyon hatékonyan, és kevesebbet költve, előbb-utóbb nagyon szép eredményeket fog elérni.

A tartalommarketing az a marketingstratégia terület, ami nem csak divatos, hanem egyszerre több hasznot is hoz a cégnek!

Olvasson tovább!

Miért hatékony a tartalommarketing? Hány legyet üthet vele egy csapásra?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj18

Mit is akartam? Ja, blogot írni....(de hogyan?)

Címkék: marketingmarketing szövegírásblogblogokcikkektartalommarketingértékesítésértékesítés ösztönzéspromóciós szövegírás

A tartalommarketing dübörög!
Egyre többen ébrednek rá, és látják elérkezettnek az időt arra, hogy blogbejegyzésekkel, cikkekkel árasszák el az internetet.
"A Google-nek írunk" - hallom. Valóban: írunk a Google-nek, de nem csak neki!

A tartalommarketingben, a blogírásban, a cikkek és a webszövegek tartalmában továbbra sem veszítjük szem elől a valódi célt: a vevők megnyerését a lelkes vásárlásokra.

(Szándékosan nem meggyőzést írtam, mert a cél valójában az, hogy úgy győzze meg az olvasót, hogy lelkesen és örömmel vásároljon, ráébredve, hogy valóban szüksége van a portékára!
Nem nyomulunk, nem erőszakoskodunk, nem szorítjuk sarokba "MLM-es igen-kérdésutcákkal", hanem elérjük, hogy érdeklődjön, vágyjon és akarjon....!)


Hogyan írjon akkor cikket, blogot, tartalmat úgy, hogy a Google is szeresse és az olvasó is sikoltson örömében, hogy "végre, itt van, amit kerestem!" ?

Mit is akartam? Ja, blogot írni....(de hogyan?)

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan07

A hírlevélírás trükkjei 2 - miről szóljon a hírlevél?

Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing

Miről szóljon a hírlevél?

Mivel teljesen elment a trend a hasznos tartalmú hírlevelektől a promóciós írások felé: már a hírlevelek zöme, nem hír többé.
Ezért a címzettek nem is nyitják ki az érkező hírlevelek nagyobb részét, hisz a feladó láttán eldöntik: "nem akarnak vásárolni". Nem meglepő, hogy megszokták: ismét valamilyen fantasztikus-visszautasíthatlan-csak-most-csak-nekik-ajánlat érkezett.

Hogyan szoktassa hozzá a címzettjeit ahhoz, hogy cége hírleveleit érdemes kinyitni és elolvasni?

A hírlevélírás trükkjei 2 - miről szóljon a hírlevél?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Dec28

Hírlevélírás trükkjei 1. - mi a baj a hírlevéllel?

Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing

Hírlevél írás trükkjei 1.

Mi a baj a hírlevéllel?

A minap előadást tartottam a Piac & Profit Tartalommarketing Konferenciáján A hírlevélírás fortélyai címmel. Nem volt könnyű dolgom, ugyanis úgy sejtem, nem mind ugyanazt értjük "hírlevél" szó alatt. Így picit aggasztott, vajon a közönség azt kapja-e, amit szeretne, vagy azt, ami a hírlevél valójában.

Gyorsan tartottam ismeretségi körben egy kis kutatást: "Mi a hírlevél?" címmel, és a válaszok igazolták a kételyeimet. ...

Önnek mit jelent ez a szó?

Hírlevélírás trükkjei 1. - mi a baj a hírlevéllel?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »