xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Jún26

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketingeszközonline marketingoffline marketingszórólapszövegírásmarketing-szövegírás

A szórólap egy halott marketingeszköz? 

Nem hinném!
Persze, az online marketingeszközök tarolnak az offline eszközökkel szemben - mérhetőek, olcsóbbak, változtathatóak, nyomon követhetőek  - azonban még mindig igaz az, hogy akkor JÓ a MARKETINGSTRATÉGIA, ha azzal az adott vállalkozás célcsoportja a lehető legeredményesebben elérhető a legalacsonyabb költségek mellett.

Ehhez nélkülözhetetlen tisztában lennünk azzal, hogy mit akar a célcsoport, mi van a gondolataiban és nem utolsó sorban: milyen vásárlási- és döntési folyamatokon keresztül választ végül egy terméket, üzletet vagy szolgáltatót.

Sok olyan üzlet vagy vállalkozás van, akiknél az offline markeingeszközök adott esetben jobban megtérülnek, vagy több vevőt hoznak, mint az online eszközök.

(Például egy ipari elektromos hajtóműveket forgalmazó vállalkozásnak a facebookon aligha lesz 100 ezres lájktábora. De a sarkon lévő pékség is feleslegesen nyomogatja a google adwords gombjait, neki a helyi offline eszközök között akad eredményesebb is. Nem "divatból" választunk marketingeszközt a stratégiához, hanem mindig a szerint, hogy tudjuk a lehető leghatékonyabban megszólítani, megkínálni a célcsoportot)

Eképpen megvizsgáltam egy bababolt szórólapját, és mert tudom, hogy szeretik az emberek látni, miből mi hozható ki, ezt meg is osztom.

Ezen a példán keresztül sokkal könnyebb lesz megérteni azt is, hogy a szórólap hatékonysága mennyire függ attól, milyen a tartalma, milyen az üzenete és hogy mindez milyen grafikával került terítékre!

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún15

Hogyan írjon e-bookot?

Címkék: marketingmarketing-szövegírásszövegírásmarketingszöveg-írásmarketingszövegmarketing szövegírószövegíróe-booke-book írása

E-book? Ön is tervbe vette, hogy ír egyet?

Annyira népszerű eszköz lett, hogy szinte már csak 2 féle cég létezik - KKV körökben: - aki már írt e-bookot, és aki még eztán fog.

Az e-book kiadása lényegesen gyorsabb és olcsóbb, mint egy printelt kiadvány elkészítése. Ezt könnyű belátni!

Azonban az e-book elkészítéséhez ugyanúgy neki kell gyűrkőzni, és ahogyan egy print könyvet, az e-bookot is érdemes jól megkomponálni!

Hogyan építse fel az e-bookját? Hogyan kezdjen neki és mire figyeljen, hogy hatásos és sikeres lehessen?

Csak szépen sorjában, minden kérdésére választ kap....

Olvasson tovább, főleg, ha már felmerült Önben egy e-book kiadása! >>

Hogyan írjon e-bookot?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún04

Egyetlen szó, amitől a termék kiemelkedik a többi közül

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírásszövegíró

... avagy a pillanatragasztó esete:

A minap az egyik népszerű multi bevásárlóközpont polcai között vadásztunk a párommal pillanatragasztóra. Mi is a pillanatragasztók legjellemzőbb tulajdonsága? Ja? Hogy pillanat alatt ragasztanak!

Ehhez képest néhány percnyi tanakodás után leemeltünk 2 jónak tűnő változatot a bütyökről, amin függtek. Néztük, olvasgattuk, mérlegeltünk - mert hát, mégis csak kitett ez egy 500 forint értékű nagy beruházást, hát meg kellett fontolni, mi mellett horgonyzunk le.

Végül azt választottuk, ami.... 

Egyetlen szó, amitől a termék kiemelkedik a többi közül

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj09

Mókás sztori marketing szövegírás témában

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírásszövegíró

Az élet írta... (én csak lejegyeztem.)

Sokszor hallottam már, hogy a "marketinges" szót nagyon negatívan, elítélően használják.
"az  szöveg túúúl marketinges", vagy: "nálunk nem jött be a marketing"

Ilyenkor egyrészt mosolyognom kell, másrészt felháborodom, mert ilyen butaságot csak az mondhat, aki maga nem tudja, miről szól a marketing, vagy épp sejtette korábban, míg jól át nem verték. :)

Hol itt a mókás sztori? Olvass tovább - gyorsan kiderül: 

Mókás sztori marketing szövegírás témában

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan31

Hogyan írjon Google hirdetést? - Marketing szövegírás tippek

Címkék: szövegíráshirdetési szöveggoogle hirdetésgoogle adwordsszövegírómarketingszövegmarketing szövegírás

8 jó tanács a 95 karakteres Google hirdetések megírásához

Nem könnyű 95 karakterben megmutatni mindazt, amit Ön fontosnak és hasznosnak tart a termékéről, szolgáltatásairól. Sokkal nehezebb röviden írni valamiről, amiről akár napokig is tudna róla beszélni. Igaz?

Összeszedtem néhány tanácsot, hogyan érdemes, hogyan könnyebb ezzel a feladattal megbirkózni.

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan07

A hírlevélírás trükkjei 2 - miről szóljon a hírlevél?

Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing

Miről szóljon a hírlevél?

Mivel teljesen elment a trend a hasznos tartalmú hírlevelektől a promóciós írások felé: már a hírlevelek zöme, nem hír többé.
Ezért a címzettek nem is nyitják ki az érkező hírlevelek nagyobb részét, hisz a feladó láttán eldöntik: "nem akarnak vásárolni". Nem meglepő, hogy megszokták: ismét valamilyen fantasztikus-visszautasíthatlan-csak-most-csak-nekik-ajánlat érkezett.

Hogyan szoktassa hozzá a címzettjeit ahhoz, hogy cége hírleveleit érdemes kinyitni és elolvasni?

A hírlevélírás trükkjei 2 - miről szóljon a hírlevél?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Dec28

Hírlevélírás trükkjei 1. - mi a baj a hírlevéllel?

Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing

Hírlevél írás trükkjei 1.

Mi a baj a hírlevéllel?

A minap előadást tartottam a Piac & Profit Tartalommarketing Konferenciáján A hírlevélírás fortélyai címmel. Nem volt könnyű dolgom, ugyanis úgy sejtem, nem mind ugyanazt értjük "hírlevél" szó alatt. Így picit aggasztott, vajon a közönség azt kapja-e, amit szeretne, vagy azt, ami a hírlevél valójában.

Gyorsan tartottam ismeretségi körben egy kis kutatást: "Mi a hírlevél?" címmel, és a válaszok igazolták a kételyeimet. ...

Önnek mit jelent ez a szó?

Hírlevélírás trükkjei 1. - mi a baj a hírlevéllel?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Okt30

Mi hiányzik a landing oldalakból? A hitelesség építőkövei...

Címkék: marketingstratégiaszövegíráslanding oldalaklandingoldalmarketingmarketing szövegíráskonverzióhitelességépítéshitelesség építése

Marketing szövegírás trükkök a landing oldalakon...

A legtöbb KKV - nagyon ügyesen - már landing oldalakat használ a marketing és értékesítő munkája során, vagyis az érdeklődőit egy olyan webes felületre tereli, ahonnan nincs elkattintási lehetősége (nincsenek menüpontok). A landing oldal így csupán egyetlen "ütős" célt szolgál: ELAD (azaz egy lépésben értékesít), vagy FELIRATKOZTAT (vagyis több lépésben fog értékesíteni, meggyőzni).

Az utóbbi időben - és talán ennek is lehet egyik oka a válság miatti döntéshalogatás - azt tapasztaljuk, hogy a landing oldalak konverziója is visszaesett. Ráadásul a cégek egyre inkább minimalizálják a landing oldal tartalmát, ezzel pedig szinte teljesen elhanyagolják  az egyik leglényegesebb elemet: a hitelesség építését. Sokkal magasabb konverzió érhető el, ha erre is gondot fordítunk.

Tartson velem, és nézze meg, milyen pofonegyszerű eszközei vannak a hitelesség építésének!

Mi hiányzik a landing oldalakból? A hitelesség építőkövei...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún24

Soha ne kezdjen így promóciós levelet....elriasztja a vevőket!

Címkék: marketing szövegírásszövegírásmarketingszövegpromóciópromóciós levél

Ön hogyan kezdi a promóciós leveleit? A szakemberek - közöttük én is - már régóta szajkózzuk, hogy tessék elfelejteni az "Engedje meg...." kezdést a marketing szövegírás során!

Azért, hogy ez a szövegírás szabály végre maradandóan rögzüljön, magyarázatot is adok: tartson velem - és egészen biztosan átértékeli a saját marketing szövegírását!:

Soha ne kezdjen így promóciós levelet....elriasztja a vevőket!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún03

"Megbízható" - egy újabb sablonos, semmitmondó szó a marketing szövegekben

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegszövegírásmarketing szövegírás

Nagyon sokan használják, mert pozitívan cseng: "Cégünk megbízható". Igen, pozitív, de valójában sablonos, és - miután mindenki ezt szajkózza magáról, - már semmit sem mond.
Csak egy üres frázis a marketing szövegeinkben, amit az olvasók átugranak. Nincs miért elhinniük, és nem is tudják pontosan, vajon mi mindent rejtőzik a szó hátterében, mit akart vele a cég a tudtukra adni.

Mi a baj vele valójában?

Mivel helyettesítsük, hogy konkrétabb, megfoghatóbb legyen?

(Megjegyzem: NEM AZT tanácsolom, hogy ne legyen megbízható a céged! Hanem azt, hogy nem mindegy, hogy mindezt hogyan írod le!)

"Megbízható" - egy újabb sablonos, semmitmondó szó a marketing szövegekben

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj28

Vásárlási szokások, amelyek felülírhatják a kampányok sikerét

Címkék: marketingstratégiamarketingszövegmarketing tervszövegíráskulcsszóreklámkampánypromóció

Nem létezhet marketingstratégia és marketing terv a nélkül, hogy a célcsoportunk vásárlási szokásait jó alaposan tanulmányoznánk. Nem felesleges a piackutatás sem az egyes nagyobb költségvetésű reklámkampányok előtt.

Saját ügyfeleim életéből merítettem néhány példát, melyek elgondolkodtatóak:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan12

5. VIDEÓtipp a hatásos marketing szövegíráshoz: izgalomfokozó szavak...

Címkék: marketingmarketingszövegszövegírásszövegírás videómarketing szövegírás

Már az 5. szövegírás VIDEÓ tippnél járunk. Ezúttal az a téma, hogy:Hogyan fokozhatja Ön is a szövegeivel az izgalmat, hogyan válthat ki nagyobb kíváncsiságot?A videó egyetlen egyszerű tippet tartalmaz, amit akár azonnal alkalmazhat is, valamint tartalmaz egy kérdést is, amire én is őszinte izgatottsággal várom a választ Öntől is!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov24

Mivel kezdje, ha új weboldalt szeretne? (Miért átverés az olcsó honlap?)

Címkék: weboldalwebmestertartalomszövegírószövegíráswebbrif

Miért biztos pénzkidobás az olcsó (20 -50.000 forintos) honlap? Azért - és a héten már a 2. ilyenbe szaladok bele - az ilyen honlapok valójában NEM honlapok. Zömükben csak egy megvásárolt template van mögöttük, és képtelenek ellátni a weboldal funkciókat. Még a google sem látja őket, mert a SEO kódokat sem lehet beépíteni.

A legnagyobb gond az, hogy a weboldal tulajdonosok nem tudják, hogy mivel kezdjék,
ha új honlapot szeretnének!

Elvakítja őket a konkurens cég DESIGN-ja, és keresik a lehető legolcsóbb megoldást, hogy annál SZEBBET csináljanak.

Ezekkel azonban őrült nagy hibákat követnek el!

Kérem, ha Ön most áll új honlap fejlesztése előtt, semmiképp ne a DESIGN legyen a kiinduló pont, hanem a TARTALOM!
A google is, a látogatóink is a TARTALMAT fogják nézni. A design sem utolsó szempont, de NE a tartalom igazodjon az esztétikumhoz, hanem a design kövesse a tartalmat

Ugye? Milyen fontos!

Kövessen, én megnézzük együtt, hogy mik legyenek egy új weboldal elkészítésének a lépései
fontossági sorrendben!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov15

Vonzerő-leltár és gyémántmondatok - Ön kihasználja ezeket a marketingjében?

Címkék: marketingmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírásszövegírómarketing szövegírógyémánt mondatokvonzerő-leltár

Mi az a vonzerő-leltár, és vajon mit takar a gyémántmondatok kifejezés?
2 olyan eszközről van szó, amit a stratégiája során, az ügyfél-kommunikációban, és marketing szövegírásban hasznosítani tud - sőt(!) jóval hatásosabbá teheti velük a kampányait.

Tartson velem, megismeri a részleteket - pofon egyszerű, és csupán 2 perc megtanulni!:

Vonzerő-leltár és gyémántmondatok - Ön kihasználja ezeket a marketingjében?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov12

A 3. VIDEÓ a marketing szövegírásról: Hogyan írjon olyan érdekesen, hogy az ott tartsa az olvasót?

Címkék: marketingszövegmarketing szövegírásszövegírásszövegírás videómarketingszöveg videószövegírás videótréning

Íme a 3. marketing szövegírás videó: rögtön 2 nagyon hasznos tippel, melyekből Ön megtudhatja: 1. Hogyan írjon olyan érdekesen, hogy ott tartsa az olvasóit? 2. Hová tegye a marketingszöveg hangsúlyai, hogy ne vesszen el az olvasója a részletekben és pontosan azt kapja, ami meg is fogja őt? Hasznos szórakozást kívánok!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov07

Hogyan írjon NYERTES üzleti ajánlatot - ajánlatkérőinek?

Címkék: ajánlatmarketingszövegszövegírásmarketingstratégia

Higgye el, nagyon sokszor nem az ár a döntő... vagy úgyis mondhatnám, hogy amikor két ár között alig van különbség, akkor abszolute nem az ár a döntő!

Ha ebben nem ért egyet velem, ne is olvasson tovább, mert egészen biztosan nem fog tudni hinni nekem!

Azonban, ha csak egy kicsit kíváncsivá tudtam tenni, mi mindennel tudja megspékelni az üzleti ajánlatát úgy, hogy az 10x profibbnak tűnjön, és nagyobb arányban legyen GYŐZTES, mint eddig, akkor viszont tartson velem!


Megmutatok néhány marketing szövegírás trükköt, amiknek köszönhetően 10 kiadott ajánlatból - ALKU NÉLKÜL - üzlet is születik legalább 8 esetében!

Hogyan írjon NYERTES üzleti ajánlatot - ajánlatkérőinek?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Okt30

Újabb VIDEÓ: a marketing szövegírás 2. parancsolata

Címkék: marketing szövegírásszövegírás videómarketingszövegmarketingszovegszövegírásszövegírás videó tréningszövegíróFarkas ErikaNémethi Erika

Vajon miről kell szólnia a marketing szövegeinek ahhoz, hogy azt kíváncsiságtól izzó szemekkel olvassa el az Ön vevője, sőt, hanyatt homlok rohanjon azt csinálni, amire a szöveg kéri?


Jó, ebben persze van némi barokkos túlzás, de tény, hogy annak is trükkje van, hogyan érje el, hogy az olvasók szívesen olvassák az Ön marketing szövegeit! Sőt, ebből az egyperces rövid videóból az is kiderül, hogy mi az, aminek 80%-ban uralnia kell a szöveget!

Nézze meg a videót, nagyon hasznos!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Okt19

VIDEÓ a szövegírás hozzávalókról: amik nélkül 100x is újraírhatja, pocsék lesz

Címkék: marketingszövegmarketing szövegírásszövegírástartalomweboldalgoogle

A marketing szövegírás szerepe kétségtelenül felértékelődött. Az olvasók, vagy adott esetben a google meggyőzéséhez is fontos a jól kreált tartalom.

Csakhogy sokan még mindig úgy akarnak a szövegírásnak nekirugaszkodni, hogy nem készítik elő a hozzávalókat!

A héten 2 olyan marketing szövegírás megbízást is kaptam, amiről előre tudom, hogy 100x is újraírhatom a szöveget, akkor sem fog tetszeni a megrendelőnek, sőt, ennek az okát is pontosan tudom.

Ezért ilyen esetekben egy jókora lépéssel visszább is kell lépnem: először, még jóval a szövegírás megkezdése előtt segítek összeszedni a megrendelőnek a hozzávalókat!



Ezeket most Önnek is átadom egy rövid, de annál fontosabb videóblog formájában!

Mitől jó a marketingszöveg? Hogyan tud az olvasóból vevőt csinálni a szöveg és tartalom?
Mi kell ahhoz, hogy valóban hasson is, és mik azok a hozzávalók,
amik nélkül egy betűt sem érdemes leírnia, mert pusztán időpocsékolás lesz?


Tartson velem, nézze meg!
Előtte azonban, készítsen tollat és papírt maga elé! Majd mindjárt meglátja, miért...
Hasznos szórakozást kívánok!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Okt13

Weboldal szövegírás: hogyan győzze meg a látogatót és a googlet egyszerre?

Címkék: googlemarketingszövegírásmarketing szövegírástartalomh1 címsor

A szövegírás, marketing szövegírás egyre nagyobb szerepet kap a marketingben. Most, hogy a Google Pinguinjei gyakran szedik áldozatukat az interneten és repítik a "túl-optimalizált" weboldalakat a 1000. helyre a keresőben - büntetésül - szinte maximálisan felértékelődött a jó tartalom, a megfelelő szövegek szerepe.

Vagyis a weboldal tartalmának már nem csak a látogatót kell meggyőznie, és vezetnie a megrendelés, időpontkérés... stb. felé, hanem a google-t is arról, hogy az oldal abszolute releváns, és értékes tartalommal bír. Ez a 2 szempont pedig sokszor épp ellent mond egymásnak. Lehet, hogy amit a google - ragozatlan kulcsszavakkal elvár - az a látogató számára épp nem lesz meggyőző. Hogyan hidalja át az ilyen ellentmondásokat?


Összeszedtem Önnek a legjobban bevált webszöveg-trükk lépéseit, hogy eztán Ön is alkalmazhassa:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Júl05

Konverziós ráták - avagy a sikeres kampányok eredménymutatói %-osan

Címkék: szövegírásmarketingkonverziós rátakonverziómarketing eszköze-dmhírlevélfacebok hirdetésmarketing szövegírás

Biztosan Ön is érdekli, hogy vajon mikor számít manapság sikeresnek a kampánya, avagy hány %-os eredményeket kell produkálnia egy e-mail megnyitásnak, egy linkre kattintásnak, egy facebook hirdetésnek, google adwords szövegnek vagy egy bannernek?

Sokan keseregnek amiatt, hogy nem teljesít úgy a kampányuk, ahogyan remélték.
De, vajon tényleg alul-teljesít? Vagy csak az elvárásaink nagyok?

Nézze át Ön is velem együtt, hogy vajon az Ön kampány-eredményei benne vannak-e a "sikersávban"! Jobban, esetleg rosszabbul teljesítenek-e!
Természetesen néhány tippet most is beecsempésztem a számok mellé, használja Ön is eredményesen azokat!

Konverziós ráták - avagy a sikeres kampányok eredménymutatói %-osan

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún19

4-szeres konverzió egyetlen címsor változástól

Címkék: szövegíráscímsorkonverziómarketingmarketingszövegírás

Mikre képes a szövegírás, ha betartjuk a szabályait?
Hihetetlen.

Most mutatok Önnek egy konkrét példát 2 héttel ezelőttről, amikor egy kampányban félúton kicseréltük a címsort.
Előre sejtettem, hogy a különbség látványos lesz, de most ezt valós eredmények is beigazolták:

Az egyik címsor 4-szer (pontosan!) teljesített jobban, és ennyivel több feliratkozót szerzett a cégnek.
No, de csak szép sorjában a részletek, tartson velem:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún05

Miért veszélyes lehetőség a google+ (mert nem ám csak egy facebook konkurens)?

Címkék: googlegoogle+g+facebookszövegírásmarketingszövegtartalomfejlesztésweboldal

Erre mondják, hogy: "Jókor, jó helyen!"
Amikor Ön is végigfutja ezt a blogbejegyzést, látni fogja, miért.

Amikor alig egy éve megjelent a G+ mind azt hittük, hogy a Google megirígyelte a Facebook sikereit és rohamos léptékű növekedését. Akkor többen csak legyintettek, hogy "ááá, megint egy újabb közösségi platform", és tippelgettek, vajon kiszorítja-e a facebookot, vagy ő maga satnyul el?

Most, hogy eltelt egy év én úgy gondolom, a G+ ettől sokkal komolyabb célból jött létre, és az, hogy veszélyezteti-e a többi social médiát, vajmi keveset számít. Ez a cél pedig veszélyesebb, mint hisszük, ugyanakkor hatalmas a benne rejlő lehetőség is, ha észrevesszük....

Miért veszélyes lehetőség a google+ (mert nem ám csak egy facebook konkurens)?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún01

Kedvenc videóm a szövegírásról: egy népszerű filmből, vicces

Címkék: Szövegírásmarketing szövegírásmarketingszöveg

A szövegírás nem mumus, de azért akadnak olyan trükkjei, amit vagy ki kell tapasztalni, kitanulni, vagy magunkkal hozni már születéskor.
Olyasmi ez, mint a színészet, vagy a pedagógus szakma: születhetünk rá, vagy egyszerűen tehetjük nagyon eredményesen a dolgunkat a nélkül is, hogy belevernék a fejünkbe.

Ha pedig mégis akad hozzá jól emészthető "tananyag", ami picit rendezi a tudást, akkor miért ne futnánk át? Főleg, ha minden vágyunk az, hogy végre picit nagyobb figyelmet kapjunk a lehetséges vevőinktől.

Most hoztam egy videót egy népszerű filmből, az egyik kedvencemből.
A részlet: kb: 3 perc, de vicces és épp rímel a szövegírásra.

A címe: Roxanne, és a Cyrano sztorit öltöztette modern köntösbe: a kisváros nagy orrú, de nagyon intelligens tűzoltó parancsnoka segít szerelmes levelet írni az "IQ-nuku, szépfiúnak"....

Figyelje csak, hogyan fordítja át a szavakat olyanná, amit a szeretett hölgy (a célcsoport) elvárhat?
Jó szórakozást kívánok!

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj21

Mi az, ami a tárgysornál is jobban meghatározza, hogy kinyitják-e az e-mailjeit?

Címkék: e-mail kampányszövegírásmarketing stratégiamarketingstratégia

Mi lehet az, amit mindenek előtt olvas el a címzett egy e-mail, vagy e-mailkampány során? Mi az, aminek láttán már pontosan tudja, hogy megszavazza-e a bizalmat, és kinyitja majd a levelet, vagy törli azt azonnal?
(Ez nem is marketing szövegírás tipp ám, sokkal inkább marketing stratégia, ami egyszerű, azonnal áttehető a gyakorlatba, és a sikert garantálja!)

Mi az, ami a tárgysornál is jobban meghatározza, hogy kinyitják-e az e-mailjeit?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj14

Szövegírás titkok 2: Miről írjon a vevőinek?

Címkék: marketingszövegszövegírásmarketing szövegírás

Örök kérdés, miről, írjon a potenciális vevőinek, pedig ez pofon egyszerű és ha belegondol, tökéletesen magától értetődő!
Nézze meg, mit felejt el mégis a kommunikációja során a legtöbb cég:

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Máj03

Mi adja a jól értékesítő marketingszövegek savát-borsát?

Címkék: marketingszövegszövegíráskulcsszószövegírás hozzávalóimarketing szövegírás

Nem titkos, mégis sokan épp ezt felejtik el, amikor szöveget írnak...
Az ugyanis, hogy Ön milyen szavakat használ a promóciójában, csak kb: 45-50%-ban határozza meg a szövege hatékonyságát.
Van valami, ami a szavaktól picit fontosabb, vagy legalább ugyanakkora erővel esik latba. Ez a valami pedig épp azért marad el sokaknál, mert túlságosan magától értetődő.

Vajon Ön elő szokta készíteni kulcsfontosságú a szövegírás-hozzávalókat?:
(Na, nem azokat, amik a képen szerepelnek, sokkal fontosabb, amit alattuk olvashat...)

Mi adja a jól értékesítő marketingszövegek savát-borsát?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Márc22

Szövegírás mesterkurzus, avagy a vevőszerző szövegek összetevői

Címkék: szövegírásmarketingszövegmarketing szövegírásszövegírás tréning

Szövegírás Mesterkurzus,
avagy, milyen trükkökkel érheti el, hogy a látogatója ott maradjon és vásároljon az Ön weboldalán, hogyan vegye rá a szórólapja címzettjeit, hogy olvassák azt és rendeljenek, és min változtasson, hogy az e-mailjeit sokkal többen nyissák ki, mint most?

Vajon mekkora arányban járul hozzá a termékei eladásához az, ha jó a kommunikációja? A legtöbb ügyfelem arra panaszkodott korábban, hogy nem tudja megszólítani elég eredményesen a vevőit.

Most örömmel mutatom meg az én módszereimet, melyek valószínűleg megváltoztatják az Ön eddigi gyakorlatát is:

Szövegírás mesterkurzus, avagy a vevőszerző szövegek összetevői

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Feb06

Miért taszító a "hírlevél" szó, és mi az, ami kiválthatja, és még vonzó is?

Címkék: marketingszövegszövegíráswebszövegfeliratkozásmarketingstratégiaonline marketing

Ma már herótja van az internetezők jó részének a "hírlevelektől", amik naponta ellepik a fiókjaikat, akár feliratkoztak rájuk valaha, akár nem - akár emlékeznek a feliratkozásra, akár nem. "Hírlevélnek" hívnak minden e-mailbe érkező ajánlatot, spamet is, pedig azok tulajdonképpen nem is hírek, nem is hírlevelek, hanem vásárlási ajánlatok. A hírlevél szó ma már épp azért rémísztő, mert az ajánlatok váltották fel a híreket, és emiatt a címzettek - joggal érzik azt, hogy a pénzükre pályázik minden feladó. Mégis, akkor mit lehet tenni ellene, vagy helyette? Mire iratkoztassuk fel ma az oldalunk látogatóit?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Feb06

Nem csak a vevőt kell megnyernie a webszövegnek, lappang itt még egy titok

Címkék: marketingmarketingstratégiawebszövegszövegírás

Mondják, hogy aki nincs a neten, az már nem is létezik. Lassan ezt a mondást átírhatjuk valahogyan úgy, hogy: Aki nincs a google találati lista 1. oldalán, az szinte láthatatlan. Persze, ez optimalizálás és honlap-kor kérdése is, de azért segíthetjük a szövegírásunkkal is, sőt(!) ma már nem csak a látogatót kell lenyűgözni, aki az oldalra érkezik, hanem a weboldal szövegeinek összeállításakor egy másik kulcsfonosságú tényező is létezik...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jan21

"fúúúúj, top-shop-os a marketinged!" - Ez vád vagy dícséret?.. de, mit lehet elrontani?

Címkék: marketingszövegreklámszövegírás

Azoktól, akik be vannak oltva a marketing-, az új ajánlatok, és persze, főleg az Ön terméke ellen, egészen biztosan nem egyszer legyintettek már így: "Fúúúj, ez annyira nyomulós, annyira top-shopos!"
Ezzel kapcsolatban van egy jó hírem, és egy rossz... melyikkel kezdjem?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »