xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Jún26

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketingeszközonline marketingoffline marketingszórólapszövegírásmarketing-szövegírás

A szórólap egy halott marketingeszköz? 

Nem hinném!
Persze, az online marketingeszközök tarolnak az offline eszközökkel szemben - mérhetőek, olcsóbbak, változtathatóak, nyomon követhetőek  - azonban még mindig igaz az, hogy akkor JÓ a MARKETINGSTRATÉGIA, ha azzal az adott vállalkozás célcsoportja a lehető legeredményesebben elérhető a legalacsonyabb költségek mellett.

Ehhez nélkülözhetetlen tisztában lennünk azzal, hogy mit akar a célcsoport, mi van a gondolataiban és nem utolsó sorban: milyen vásárlási- és döntési folyamatokon keresztül választ végül egy terméket, üzletet vagy szolgáltatót.

Sok olyan üzlet vagy vállalkozás van, akiknél az offline markeingeszközök adott esetben jobban megtérülnek, vagy több vevőt hoznak, mint az online eszközök.

(Például egy ipari elektromos hajtóműveket forgalmazó vállalkozásnak a facebookon aligha lesz 100 ezres lájktábora. De a sarkon lévő pékség is feleslegesen nyomogatja a google adwords gombjait, neki a helyi offline eszközök között akad eredményesebb is. Nem "divatból" választunk marketingeszközt a stratégiához, hanem mindig a szerint, hogy tudjuk a lehető leghatékonyabban megszólítani, megkínálni a célcsoportot)

Eképpen megvizsgáltam egy bababolt szórólapját, és mert tudom, hogy szeretik az emberek látni, miből mi hozható ki, ezt meg is osztom.

Ezen a példán keresztül sokkal könnyebb lesz megérteni azt is, hogy a szórólap hatékonysága mennyire függ attól, milyen a tartalma, milyen az üzenete és hogy mindez milyen grafikával került terítékre!

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Dec18

Szenzációs VILÁGVÉGE akció! Önnek van már ...?

Címkék: világvégeakciómarketingmarketingakcióvilágvége marketingakcióonline marketingoffline

Itt a nyakunkon egy szuper alkalom, hogy egy napra akciózzunk valami szenzációsat! Igen, csupán egyetlen napra!

A 2012. december 21-i világvége jól szolgáltatja az apropót!

Már csak az a kérdés, mit érdemes még kitalálni úgy karácsony előtt, hogy az már egész biztosan nem fér bele az időbe, hogy a termékrendeléseket kiszállítsuk!

.... de nézzük, hogyan lehetne ezt elütni humorral?

Szenzációs VILÁGVÉGE akció! Önnek van már ...?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Feb06

Miért taszító a "hírlevél" szó, és mi az, ami kiválthatja, és még vonzó is?

Címkék: marketingszövegszövegíráswebszövegfeliratkozásmarketingstratégiaonline marketing

Ma már herótja van az internetezők jó részének a "hírlevelektől", amik naponta ellepik a fiókjaikat, akár feliratkoztak rájuk valaha, akár nem - akár emlékeznek a feliratkozásra, akár nem. "Hírlevélnek" hívnak minden e-mailbe érkező ajánlatot, spamet is, pedig azok tulajdonképpen nem is hírek, nem is hírlevelek, hanem vásárlási ajánlatok. A hírlevél szó ma már épp azért rémísztő, mert az ajánlatok váltották fel a híreket, és emiatt a címzettek - joggal érzik azt, hogy a pénzükre pályázik minden feladó. Mégis, akkor mit lehet tenni ellene, vagy helyette? Mire iratkoztassuk fel ma az oldalunk látogatóit?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »