xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Jún26

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketingeszközonline marketingoffline marketingszórólapszövegírásmarketing-szövegírás

A szórólap egy halott marketingeszköz? 

Nem hinném!
Persze, az online marketingeszközök tarolnak az offline eszközökkel szemben - mérhetőek, olcsóbbak, változtathatóak, nyomon követhetőek  - azonban még mindig igaz az, hogy akkor JÓ a MARKETINGSTRATÉGIA, ha azzal az adott vállalkozás célcsoportja a lehető legeredményesebben elérhető a legalacsonyabb költségek mellett.

Ehhez nélkülözhetetlen tisztában lennünk azzal, hogy mit akar a célcsoport, mi van a gondolataiban és nem utolsó sorban: milyen vásárlási- és döntési folyamatokon keresztül választ végül egy terméket, üzletet vagy szolgáltatót.

Sok olyan üzlet vagy vállalkozás van, akiknél az offline markeingeszközök adott esetben jobban megtérülnek, vagy több vevőt hoznak, mint az online eszközök.

(Például egy ipari elektromos hajtóműveket forgalmazó vállalkozásnak a facebookon aligha lesz 100 ezres lájktábora. De a sarkon lévő pékség is feleslegesen nyomogatja a google adwords gombjait, neki a helyi offline eszközök között akad eredményesebb is. Nem "divatból" választunk marketingeszközt a stratégiához, hanem mindig a szerint, hogy tudjuk a lehető leghatékonyabban megszólítani, megkínálni a célcsoportot)

Eképpen megvizsgáltam egy bababolt szórólapját, és mert tudom, hogy szeretik az emberek látni, miből mi hozható ki, ezt meg is osztom.

Ezen a példán keresztül sokkal könnyebb lesz megérteni azt is, hogy a szórólap hatékonysága mennyire függ attól, milyen a tartalma, milyen az üzenete és hogy mindez milyen grafikával került terítékre!

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún21

Milyen marketing kell új üzlet nyitásához?

Címkék: marketingmarketingtudatosságmarketing tudatosságmarketingszövegmarketing szövegírásmarketingstratégiamarketingeszközúj üzletmolinóoffline marketing

2 új üzlet is felpörgött az elmúlt 2 hónapban itt a közelünkben. Figyeltem a marketingjüket - OFFLINE - eszközöket használtak, és nem tudtam nem-észrevenni, hogy mennyire tarolnak.

Offline marketingeszközök a marketingstratégiában 2015-ben???
Mi az, ami ilyen látványos eredményt produkált?

Már-már hajlamosak vagyunk legyinteni a régi jó offline marketingeszközökre, pedig a marketingstratégia akkor jó, ha tökéletesen figyelembe veszi a célcsoport igényeit, és képes odatenni az információkat a lehetséges vevők orra elé - járjanak bárhol - és úgy, hogy azzal tökéletes hitelességgel üzenje: "nálam a megoldás a vágyaidra, problémáidra, igényeidre!" 

Milyen marketing kell új üzlet nyitásához?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »