Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírásmarketingkommunikációkommunikáció
Még csak nem is annyira, hogy ne lett volna elérhető. Hanem: hagyta-e egyszer is, hogy elteljen úgy 1-3 nap, hogy a folyamatban lévő megrendelése teljesítéséről nem kapott információt a vásárlója?
Biztosan megvan minderre az érthető magyarázata, de a vevők ezt - saját nézőpontjaikból - nehezen fogadják el.
A vevőkben sok-sok elvárás, és ezek mentén - sokszor jogosan, másszor nem - türelmetlenség is munkál. Ez persze a választott termék árával vagy értékével egyenes arányban nő. Minél több pénzt fizetnek ki egy termékért, annál nagyobbak az elvárásaik a kiszolgálást illetően is. Mindez teljesen jogos és érthető is.
A vállalkozás akkor van jó úton, ha elfogadja ezt a tényt, és mindent megtesz azért, hogy a vásárlók türelmetlenségét kezelni tudja, elvárásaiknak megfeleljen, sőt: egy kicsivel mindig többet is nyújtson ezeknél.
Már 19 éve foglalkozom KKV marketingstratégiákkal, értékesítéssel és marketinggel, és mindig azt láttam, hogy a vállalkozások egyik legalapvetőbb feladata a sikerhez vezető úton az, ha a vevőit korrekt módon, mindenről tájékoztatja.
Vajon mennyivel növelheti hitelességét, ha szán erre időt, energiát, sőt: egy automatizált rendszert?
(A képet a KFC egyik étterménél készítettem egy budapesti plázában. A "Hogy áll a rendelésed?" világító falon nyomonkövethettük - sorban állás közben - hogy mi történik a rendelésünkkel, és vajon, mennyit kell még várnunk addig, míg kézhez kaphatjuk az ételünket!)