xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Jún26

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketingeszközonline marketingoffline marketingszórólapszövegírásmarketing-szövegírás

A szórólap egy halott marketingeszköz? 

Nem hinném!
Persze, az online marketingeszközök tarolnak az offline eszközökkel szemben - mérhetőek, olcsóbbak, változtathatóak, nyomon követhetőek  - azonban még mindig igaz az, hogy akkor JÓ a MARKETINGSTRATÉGIA, ha azzal az adott vállalkozás célcsoportja a lehető legeredményesebben elérhető a legalacsonyabb költségek mellett.

Ehhez nélkülözhetetlen tisztában lennünk azzal, hogy mit akar a célcsoport, mi van a gondolataiban és nem utolsó sorban: milyen vásárlási- és döntési folyamatokon keresztül választ végül egy terméket, üzletet vagy szolgáltatót.

Sok olyan üzlet vagy vállalkozás van, akiknél az offline markeingeszközök adott esetben jobban megtérülnek, vagy több vevőt hoznak, mint az online eszközök.

(Például egy ipari elektromos hajtóműveket forgalmazó vállalkozásnak a facebookon aligha lesz 100 ezres lájktábora. De a sarkon lévő pékség is feleslegesen nyomogatja a google adwords gombjait, neki a helyi offline eszközök között akad eredményesebb is. Nem "divatból" választunk marketingeszközt a stratégiához, hanem mindig a szerint, hogy tudjuk a lehető leghatékonyabban megszólítani, megkínálni a célcsoportot)

Eképpen megvizsgáltam egy bababolt szórólapját, és mert tudom, hogy szeretik az emberek látni, miből mi hozható ki, ezt meg is osztom.

Ezen a példán keresztül sokkal könnyebb lesz megérteni azt is, hogy a szórólap hatékonysága mennyire függ attól, milyen a tartalma, milyen az üzenete és hogy mindez milyen grafikával került terítékre!

Szórólap-kritika: ilyen volt - milyen legyen?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Jún21

Milyen marketing kell új üzlet nyitásához?

Címkék: marketingmarketingtudatosságmarketing tudatosságmarketingszövegmarketing szövegírásmarketingstratégiamarketingeszközúj üzletmolinóoffline marketing

2 új üzlet is felpörgött az elmúlt 2 hónapban itt a közelünkben. Figyeltem a marketingjüket - OFFLINE - eszközöket használtak, és nem tudtam nem-észrevenni, hogy mennyire tarolnak.

Offline marketingeszközök a marketingstratégiában 2015-ben???
Mi az, ami ilyen látványos eredményt produkált?

Már-már hajlamosak vagyunk legyinteni a régi jó offline marketingeszközökre, pedig a marketingstratégia akkor jó, ha tökéletesen figyelembe veszi a célcsoport igényeit, és képes odatenni az információkat a lehetséges vevők orra elé - járjanak bárhol - és úgy, hogy azzal tökéletes hitelességgel üzenje: "nálam a megoldás a vágyaidra, problémáidra, igényeidre!" 

Milyen marketing kell új üzlet nyitásához?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Júl26

A feliratkozás trendi trükkjei

Címkék: marketingmarketingeszközmarketingszövegmarketing szövegírásNémethi Erikafeliratkozásfeliratkozóhonlapmarketingötlet

avagy: mire cserélje le az elavult, unalmas hírlevél-feliratkozást, és hogyan érje el, hogy a konverziója megsokszorozódjon?

 

Ma már aligha találhat olyan – a marketing iránt is elkötelezett kis- vagy közepes  - céget, aki ne ismerte volna fel, hogy a honlapja látogatóitól érdemes adatokat kérnie. Ez már nem új marketingstratégia.

Költ a cég arra – sokszor nem is keveset – hogy a honlapján tömegek forduljanak meg, ezért jól felfogott érdeke, hogy maga is tájékozódjon az odaérkezőkről, vagy legalábbis egy részükről.

Az adatbekérés, regisztráció, vagy feliratkozás ezt szolgálja: egy saját címlista-építését a későbbi meggyőzéshez, vagy akár egy saját média: hírlevél közönségének építéséhez.

Erre azért van szükség, mert a legtöbb honlap nem tud egyetlen lépésben – az első oldalra érkezéskor – értékesíteni, és az érdeklődők adatainak gyűjtésével később, több lépésben is, de eladhatóvá válik a termék.

A feliratkoztatás ezért továbbra is egy hatékony, ügyes, költségkímélő marketingeszköz, mely a közvetlen kommunikációt teszi lehetővé. A feliratkozó-gyűjtő marketingstratégia még mindig trendi, de már változnak az idők, új módszerek, új trükkök veszik át a korábbiak helyét. 

Milyen konverziókkal gyűjtheti a feliratkozóit?

A feliratkozás trendi trükkjei

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Júl26

Hogyan szerezzen ajánlásokat? 4 módszer...

Címkék: marketingmarketingeszközmarketingszövegmarketing szövegírásNémethi Erika

Újabb kérdés merült fel bennem a KKV marketingstratégia terén:

Ma, amikor már a hatalmas reklámzaj kezd letisztulni a google és a facebook hirdetésekre, újra felvetődik a kérdés: hogyan tudunk kitűnni a tömegből? 

Hogyan mondhatná el magáról az Ön cége, hogy miben különbözik másoktól, vagy miben nyújt prémium lehetőségeket, ha minderre csak kb: 100 karakternyi hely áll rendelkezésére?

Milyen marketingeszköz, vagy marketingstratégia segíthet ezen a problémán úgy, hogy:
- amit szeretnénk el is mondhassuk
- akiket érdekelhet, azok meg is hallják,
- ne kerüljön túl sokba
- és hiteles lehessen.

Az ajánlások rendszerei jelentik a megoldást. Nézze meg, mi az a 4 marketing módszer, amivel begyűjtheti ezeket az ajánlásokat! 

Hogyan szerezzen ajánlásokat? 4 módszer...

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »