xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Nov24

A legjobb stresszkezelő eszköz a türelmetlen vevőkkel szemben

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírásmarketingkommunikációkommunikáció

Érezhette-e már egyszer is az Ön vevője, hogy cége "eltűnt" egy kis időre a szeme elől?

Még csak nem is annyira, hogy ne lett volna elérhető. Hanem: hagyta-e egyszer is, hogy elteljen úgy 1-3 nap, hogy a folyamatban lévő megrendelése teljesítéséről nem kapott információt a vásárlója?
Biztosan  megvan minderre az érthető magyarázata, de a vevők ezt - saját nézőpontjaikból  - nehezen fogadják el.

A vevőkben sok-sok elvárás, és ezek mentén - sokszor jogosan, másszor nem - türelmetlenség is munkál. Ez persze a választott termék árával vagy értékével egyenes arányban nő. Minél több pénzt fizetnek ki egy termékért, annál nagyobbak az elvárásaik a kiszolgálást illetően is. Mindez teljesen jogos és érthető is.

A vállalkozás akkor van jó úton, ha elfogadja ezt a tényt, és mindent megtesz azért, hogy a vásárlók türelmetlenségét kezelni tudja, elvárásaiknak megfeleljen, sőt: egy kicsivel mindig többet is nyújtson ezeknél.

Már 19 éve foglalkozom KKV marketingstratégiákkal, értékesítéssel és marketinggel, és mindig azt láttam, hogy a vállalkozások egyik legalapvetőbb feladata a sikerhez vezető úton az, ha a vevőit korrekt módon, mindenről tájékoztatja.

Miért és miről tájékoztassa a leendő és meglévő vevőit a vállalkozás?

Vajon mennyivel növelheti hitelességét, ha szán erre időt, energiát, sőt: egy automatizált rendszert?

(A képet a KFC egyik étterménél készítettem egy budapesti plázában. A "Hogy áll a rendelésed?" világító falon nyomonkövethettük - sorban állás közben - hogy mi történik a rendelésünkkel, és vajon, mennyit kell még várnunk addig, míg kézhez kaphatjuk az ételünket!)

A legjobb stresszkezelő eszköz a türelmetlen vevőkkel szemben

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov22

Rossz terméket egy jó marketinggel csak megbuktatni lehet

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírás

Miért tud tönkre tenni egy "rossz terméket" a "jó marketing?"

A termék a marketing által a fókuszba kerül. Ha nem érdemes azokra az elismerésekre, amit a hirdetésekben társítottak hozzá, akkor csak felerősödik a termék hiányossága. Ez történik egy izgalmas, jól célzott hirdetés hatására. 

Vagyis, ha a termékkel kapcsolatos ígéret túl nagy, vagy túlzottan elrugaszkodott, akkor a vásárlók elvárásai is nagyok lesznek. Amikor ezt a termék végül nem képes teljesíteni, akkor a vásárló csalódik.

A csalódott vásárló 3 dolgot tehet:

  • reklamál,
  • nem vásárol többet
  • vagy / és másoknak is elmeséli a rossz tapasztalatát

A képen látható MIZO tejtermék nem rossz termék. Egészen biztosan finom és különleges is. Mindössze illusztráció a következő sztorihoz...

Rossz terméket egy jó marketinggel csak megbuktatni lehet

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Nov14

Miért hatékony a tartalommarketing? Hány legyet üthet vele egy csapásra?

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírástartalommarketingcontent marketingblogoláshírlevél

Tartalommarketing, content marketing a KKV marketingstratégia középpontjában

Mit vállal a cég  a marketingjében: sokat költ, vagy inkább sokat dolgozik?

Nem lényegtelen kérdés.
Mert ha a cég azt képviseli, hogy sok embert akar elérni viszonylag láblógatva, akkor azért mélyen zsebbe kell nyúlnia. A hirdetéseket, akciókat, rendezvényeket finanszírozni nem kis büdzsét igényel. Miközben a sok pénz a marketingráfordítások között egészen jól elviszi a lábán a vevőszerzést, a cég szinte nem is érintkezik eléggé a vevőivel. A hirdetéseket ugyanis egy-egy kampányban egyszer kell kiépíteni és szépen elketyegnek - ha jól mérte fel a cég a vevői igényeit.  

A másik megoldásban: a cég azt vállalja, hogy inkább sokat dolgozik, kevesebbet költ, és nagyon gyakran érintkezik a célcsoportjával. Ez az utóbbi a tartalommarketing koncepcióra igaz. Ha Ön úgy gondolja, hogy inkább többet kommunikál, de azt nagyon hatékonyan, és kevesebbet költve, előbb-utóbb nagyon szép eredményeket fog elérni.

A tartalommarketing az a marketingstratégia terület, ami nem csak divatos, hanem egyszerre több hasznot is hoz a cégnek!

Olvasson tovább!

Miért hatékony a tartalommarketing? Hány legyet üthet vele egy csapásra?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »