xxx

Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!

Nov24

A legjobb stresszkezelő eszköz a türelmetlen vevőkkel szemben

Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírásmarketingkommunikációkommunikáció

Érezhette-e már egyszer is az Ön vevője, hogy cége "eltűnt" egy kis időre a szeme elől?

Még csak nem is annyira, hogy ne lett volna elérhető. Hanem: hagyta-e egyszer is, hogy elteljen úgy 1-3 nap, hogy a folyamatban lévő megrendelése teljesítéséről nem kapott információt a vásárlója?
Biztosan  megvan minderre az érthető magyarázata, de a vevők ezt - saját nézőpontjaikból  - nehezen fogadják el.

A vevőkben sok-sok elvárás, és ezek mentén - sokszor jogosan, másszor nem - türelmetlenség is munkál. Ez persze a választott termék árával vagy értékével egyenes arányban nő. Minél több pénzt fizetnek ki egy termékért, annál nagyobbak az elvárásaik a kiszolgálást illetően is. Mindez teljesen jogos és érthető is.

A vállalkozás akkor van jó úton, ha elfogadja ezt a tényt, és mindent megtesz azért, hogy a vásárlók türelmetlenségét kezelni tudja, elvárásaiknak megfeleljen, sőt: egy kicsivel mindig többet is nyújtson ezeknél.

Már 19 éve foglalkozom KKV marketingstratégiákkal, értékesítéssel és marketinggel, és mindig azt láttam, hogy a vállalkozások egyik legalapvetőbb feladata a sikerhez vezető úton az, ha a vevőit korrekt módon, mindenről tájékoztatja.

Miért és miről tájékoztassa a leendő és meglévő vevőit a vállalkozás?

Vajon mennyivel növelheti hitelességét, ha szán erre időt, energiát, sőt: egy automatizált rendszert?

(A képet a KFC egyik étterménél készítettem egy budapesti plázában. A "Hogy áll a rendelésed?" világító falon nyomonkövethettük - sorban állás közben - hogy mi történik a rendelésünkkel, és vajon, mennyit kell még várnunk addig, míg kézhez kaphatjuk az ételünket!)

A legjobb stresszkezelő eszköz a türelmetlen vevőkkel szemben

Tovább a teljes bejegyzéshez »

Szept10

Szerinted ez jó volt, vagy csak a csinnadratta tette azzá?

Címkék: RTL IIkommunikációkampányreklámhirdetésplakátóriásplakát

Jártunkban-keltünkben belebotlottunk, nem lehetett nem észrevenni, hiszen nagyon nagyon sok volt belőle, aztán a TV is készített róla riportot, hogy még inkább erősítse - ha nem vettük volna tudomásul - hogy nagyon nagy sikere van az RTL Klub II. új plakátkampányának.
Azzal, hogy közölték velünk: EZ AZTÁN SIKERES KAMPÁNY, már el is hittük.
Többségünk biztosan.
Na de tényleg olyan jó ez a kommunikáció? Tényleg ilyen egy profi munka? Vagy csak a nagy TV háttér, és a hatalmas plakát-büdzsé az, aminek az RTL II. kampánya a sikerét köszönheti?

Szerinted ez jó volt, vagy csak a csinnadratta tette azzá?

Tovább a teljes bejegyzéshez »

« előző1 következő »