Marketing praktikák, marketingötletek, módszerek, technikák a marketingstratégiához, és marketing-szövegíráshoz
a hatékonyabb vevőszerzés érdekében. Segítek, csak kérdezzen bátran dolgozzunk együtt az Ön stratégiáján!
Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírástartalommarketingcontent marketingblogoláshírlevél
Tartalommarketing, content marketing a KKV marketingstratégia középpontjában
Nem lényegtelen kérdés.
Mert ha a cég azt képviseli, hogy sok embert akar elérni viszonylag láblógatva, akkor azért mélyen zsebbe kell nyúlnia. A hirdetéseket, akciókat, rendezvényeket finanszírozni nem kis büdzsét igényel. Miközben a sok pénz a marketingráfordítások között egészen jól elviszi a lábán a vevőszerzést, a cég szinte nem is érintkezik eléggé a vevőivel. A hirdetéseket ugyanis egy-egy kampányban egyszer kell kiépíteni és szépen elketyegnek - ha jól mérte fel a cég a vevői igényeit.
A másik megoldásban: a cég azt vállalja, hogy inkább sokat dolgozik, kevesebbet költ, és nagyon gyakran érintkezik a célcsoportjával. Ez az utóbbi a tartalommarketing koncepcióra igaz. Ha Ön úgy gondolja, hogy inkább többet kommunikál, de azt nagyon hatékonyan, és kevesebbet költve, előbb-utóbb nagyon szép eredményeket fog elérni.
A tartalommarketing az a marketingstratégia terület, ami nem csak divatos, hanem egyszerre több hasznot is hoz a cégnek!
Olvasson tovább!
Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing
Miről szóljon a hírlevél?
Mivel teljesen elment a trend a hasznos tartalmú hírlevelektől a promóciós írások felé: már a hírlevelek zöme, nem hír többé.
Ezért a címzettek nem is nyitják ki az érkező hírlevelek nagyobb részét, hisz a feladó láttán eldöntik: "nem akarnak vásárolni". Nem meglepő, hogy megszokták: ismét valamilyen fantasztikus-visszautasíthatlan-csak-most-csak-nekik-ajánlat érkezett.
Hogyan szoktassa hozzá a címzettjeit ahhoz, hogy cége hírleveleit érdemes kinyitni és elolvasni?
Címkék: hírlevélhírlevél-íráshírlevélíráshírlevél írásszövegírástartalommarketing
Hírlevél írás trükkjei 1.
Mi a baj a hírlevéllel?
A minap előadást tartottam a Piac & Profit Tartalommarketing Konferenciáján A hírlevélírás fortélyai címmel. Nem volt könnyű dolgom, ugyanis úgy sejtem, nem mind ugyanazt értjük "hírlevél" szó alatt. Így picit aggasztott, vajon a közönség azt kapja-e, amit szeretne, vagy azt, ami a hírlevél valójában.
Gyorsan tartottam ismeretségi körben egy kis kutatást: "Mi a hírlevél?" címmel, és a válaszok igazolták a kételyeimet. ...
Önnek mit jelent ez a szó?
Címkék: szövegírásmarketingkonverziós rátakonverziómarketing eszköze-dmhírlevélfacebok hirdetésmarketing szövegírás
Biztosan Ön is érdekli, hogy vajon mikor számít manapság sikeresnek a kampánya, avagy hány %-os eredményeket kell produkálnia egy e-mail megnyitásnak, egy linkre kattintásnak, egy facebook hirdetésnek, google adwords szövegnek vagy egy bannernek?
Sokan keseregnek amiatt, hogy nem teljesít úgy a kampányuk, ahogyan remélték.
De, vajon tényleg alul-teljesít? Vagy csak az elvárásaink nagyok?
Nézze át Ön is velem együtt, hogy vajon az Ön kampány-eredményei benne vannak-e a "sikersávban"! Jobban, esetleg rosszabbul teljesítenek-e!
Természetesen néhány tippet most is beecsempésztem a számok mellé, használja Ön is eredményesen azokat!