Címkék: marketingmarketingstratégiamarketing-stratégiamarketing-szövegírástartalommarketingcontent marketingblogoláshírlevél
Tartalommarketing, content marketing a KKV marketingstratégia középpontjában
Nem lényegtelen kérdés.
Mert ha a cég azt képviseli, hogy sok embert akar elérni viszonylag láblógatva, akkor azért mélyen zsebbe kell nyúlnia. A hirdetéseket, akciókat, rendezvényeket finanszírozni nem kis büdzsét igényel. Miközben a sok pénz a marketingráfordítások között egészen jól elviszi a lábán a vevőszerzést, a cég szinte nem is érintkezik eléggé a vevőivel. A hirdetéseket ugyanis egy-egy kampányban egyszer kell kiépíteni és szépen elketyegnek - ha jól mérte fel a cég a vevői igényeit.
A másik megoldásban: a cég azt vállalja, hogy inkább sokat dolgozik, kevesebbet költ, és nagyon gyakran érintkezik a célcsoportjával. Ez az utóbbi a tartalommarketing koncepcióra igaz. Ha Ön úgy gondolja, hogy inkább többet kommunikál, de azt nagyon hatékonyan, és kevesebbet költve, előbb-utóbb nagyon szép eredményeket fog elérni.
A tartalommarketing az a marketingstratégia terület, ami nem csak divatos, hanem egyszerre több hasznot is hoz a cégnek!
Olvasson tovább!
A tartalommarketing a marketing-szövegírásnak az az ága, ami nem a közvetlen eladást szolgálja, hanem elsősorban azt, hogy a cég mindig ott lehessen a célcsoport fejében, hogy fenntartsa a lehetséges vevők érdeklődését.
A tartalommarketing elemei közé soroljuk a blogolást, a natív marketinget, a hírleveleket (nem reklámlevelet), a saját magazinokat online vagy print formában, ide soroljuk a facebook posztolásokat is.
A tartalomnak az a szerepe, hogy hírt, hasznos tudást, útmutatást adjon. Itt van lehetőség a trendeket leírni, tanácsot adni, filozófiát, módszertant bemutatni, megismertetni az olvasót valós esetekkel és azok megoldásaival. A content marketing szórakoztat, hasznos és épp ez az, ami miatt az olvasó megjegyzi a cég nevét és módszereit.
Milyen hasznai vannak hát a content marketingnek?
Nem tudok hátrányt felsorolni a tartalommarketing rovására. Ezért azt javaslom, hogy mindenképp szánjon rá! Adjon teret a contentnek a marketing-stratégiában is építse következetesen, rendszeres intenzitással!
Sok sikert, sok vevőt, sok olvasót kívánok!
A csillaggal megadott mezők kitöltése kötelező, de az e-mail cím nem fog megjelenni a honlapon.