Több vevőt szeretne?

Kész marketingterv sablon
kis és közép-vállalkozások
részére ingyen, itt:

Szerezze meg!

Tesztelje Önmagát!
Mennyire ügyes vevőgenerátor
Ön? Kattintson a gyorstesztért!

Gyorsteszt!

A meggyőzés 10 titkos lépése
Ha szórólapot, honlapot, e-mail kampányt, plakátot készít, kövesse ezt!

Titkos lépések!

Marketing stratégia, marketing terv, marketingrendszer, vevőgyár, szövegírás

Mi a meggyőzés 10 titkos lépése, amit a weboldalán, szórólapjain, mail kampányában, stb használnia kell, hogy az értékesítési konverzió elérje az Ön célját?

  • A pozícionálás - a célcsoport fejébe bebetonozzuk a terméket, a céget, Önt...
  • Ütős címsor
  • Azonosulást kiváltó headline
  • Ígéretes ígéret
  • A "trükk" a hogyan próbálta eddig módszerrel
  • A megoldás-szolgáltató
  • Érzelmi machinátor - Kifogáskezelés, garancia
  • Sürgetés
  • Cselekvés!
  • Továbbléptetés - az akciónak nincs vége!
Ezt a 10 lépést tudni akarom!

Ezt e-mailben küldöm el Önnek! Úgy lesz a legjobb! Kérem, adja meg az adatait:

A sikeres és ütős marketing terv kulcs-elemei, avagy 8 lépés, ami nem maradhat ki a marketingből:

  • A piac feltérképezése
    Bármihez is kezd, előtte ismerje meg a piaci környezetet, mit várnak a vevők, kik ők egyáltalán, mit olvasnak, hol járnak, és mivel bombázza őket a konkurencia?
  • A pozícionálás
    Miben erős és specialista az Ön cége? Kit tekint ideális vevőnek, és mit hangsúlyoznak nekik az Ön előnyeiből? Mivel kell, hogy ők azonosítsák az Ön cégét?
  • Az Új vevők megszerzésének eszközei, módjai
    Milyen stratégia, taktika kell, amivel a teljesen szűz vevőket bevonzhatja, hogyan építhet bizalmat, hogyan ad el nekik egyre többet...
  • A meglévő vevők újra vásárlókká generálása
    ...és többet.
    Aki egyszer már vevő volt, hogyan fog visszatérni minél hamarabb, és még többet rendelni, vásárolni Öntől?
  • A régi vevőkből VIP vevőket
    A jó vevő másoknak is hírünket viszi, büszkén veri a mellét, hogy Önnel dolgozhat. Emeljük őket fel, adjon nekik plusz szolgáltatást, prémium terméket, és kérjen többet cserébe!
  • Az ajánlási rendszer - automatizmussal
    Ajánlja Önt a kedves vendég, és erre ne felejtse el megkérni, rávenni őket. Persze, az a legjobb, ha ezt nem Önnek kell észben tartania, hanem a rendszer automatikája megteszi Önnek.
  • Mindez lépésről lépésre akció és költségtervvel
    Készítsen el minden stratégiai lépéshez egy-egy konkrét akció-tervet is. Persze, akkor teljes a terv, ha a költségvonzatokat is látjuk. Még jobb, ha becsült hozadékokat is megfogalmazunk akciónként.
  • Egy projekt tervvel - avagy hogyan fér mindez az időbe?
    Fontos, hogy készítsen egy időtervet a terv végére, amiben rögzíti, hogy a stratégiai célokat célzó lépések érdekében mikor mi a teendő. Így egészen biztosan jól kontrollálhatja egész évben a marketingfolyamatokat!
Segítek! Kövessen!

Vajon a kreatív, a szervező vagy a stratéga Ön, ha marketingről, és kampányokról van szó?

Tesztelje hatékonyságát, töltse ki humoros 2 perces tesztemet, és meglátja, Önt is meglepheti az eredmény!

Tovább a teszthez

Miért nem hoz elég vevőt egy-egy hirdetése?
Mi hiányzik a legtöbb cég marketingjéből ehhez?

Kedves Cégvezető Barátom!

Köszönöm, hogy ellátogatott az oldalamra, és ha már itt van, akkor ne is távozzon üres kézzel!

Igyekszem olyat mutatni, ami előremozdítja a gondolkodását, és egyben cége vevőszerző marketingmunkáját is.

Amikor "megfontolja" hol hirdet,
vajon gondol a legfontosabbakra is?

marketingstratégia Az eseti hirdetések rendszerint
elvárások alatt teljesítenek... de nem véletlenül.

Ahány KKV cégvezetőt csak ismerek, mind nagyon gondosan megfontolja, hogy mire költi el a marketingbüdzséjét – már, ha van erre elkülönített kerete. Remélem, Önnek van!

Vajon mik azok a szempontok, amiket mindenképpen figyelembe kell venni,
és a legtöbben mégis megfeledkeznek róluk:

  • 1. Pontosan kik jelentik az Ön célcsoportját, sőt ideális vevőit? Kik azok, akiknek az Ön terméke, szolgáltatása valóban tökéletesen megoldja a problémáit? Kik ők? Hol élnek, hogy élnek, mit szeretnek, mit utálnak? Mire vágynak? Milyen problémáik vannak? Jól ismeri már Ön ezeket az embereket?
  • 2. Hol érhetőek el ezek a lehetséges vevők? Vajon az a média, amelyiket most épp kiválasztja a hirdetéseihez lefedi ezt a kört?
  • 3. Vajon hogyan vásárolnak ezek az emberek? Hogyan döntenek? Milyen kétségeik vannak, kikkel egyeztetnek, hány lépésben jutnak el a vásárláshoz? Ezt is tudja már róluk?
  • 4. Vajon a hirdetése üzenete az ő nyelvükön íródott? Azokat a szavakat tartalmazza, melyek az ő fejükben is léteznek?
  • 5. ...és vajon, megtérül-e egy-egy marketingeszköz ára, érdemes-e rászánni a hirdetésre a pénzt?

 
Miért fullad törvényszerűen kudarcba az,
ha a cége csak itt-ott hirdet, ad-hoc marketinggel?

Mert nincs az egyes hirdetések mögött koncepció, ami összetartaná, és egy vonalra felhúzná őket.

Ez a koncepció nagyon átgondolt, ütős, piacra termett, és egységes rendszerré tudja alakítani az Ön cége marketingjét is...Vagyis kell egy igazi vevőszerző marketingstratégia!

Milyen egy ütős, átgondolt vevőszerző marketingstratégia?
...és mit tudna elérni Ön egy ilyennel?

marketingstratégia

  • 1. Először is a marketingstratégia felméri az Ön piacát. Kívül-belül, szűkön és szélesen elemzi a környezetet, a versenytársakat, és elhelyez mindebben az Ön cégét és termékeit.

    Ezzel Önnek nagyobb rálátása lesz a piacára, és saját cégére is, mert most talán gyakran esik a "tulajdonosok, cégvezetők vakságába", és terméke "atyjaként, vagy anyjaként" egészen elfogult.

    Ez természetes, de a piaci felmérés segít nyitottabban látni a lehetőségeket a piacon.
  • 2. A célcsoportot kívülről-belülről, szőröstül-bőröstül megismeri: minden jellemző attitűddel, félelmekkel, vágyakkal és vásárlási szokásokkal.
  • 3. Mindezek után a cége elemzése történik: melyek az erősségei a célcsoportja szemében, mikre kell alapoznia, és mikben szorul fejlődésre.
  • 4. Ezek után már valóban a marketingstratégia lépései következnek:
     • A célok, amiket Ön elérni szeretne – vevőszerzést, hírnevet, eredményeket, kapcsolatokat... stb tekintve
     • Pozicionálás: avagy mi az, amivel Önt a célpiaca azonosítani fogja.
     • Lehetséges marketingeszközök és költségeik felvázolása, avagy utak és ötletek arra:
        • hogyan szerezhet érdeklődőket,
        • első vásárlókat
        • azokból visszatérő vevőket
        • hogyan alakítson ki VIP kört, vagy prémium szolgáltatásokat
        • milyen eszközzel szerezzen ajánlásokat

Egy jó marketingstratégia mindezt egy egységes szerkezetben, jól felépítve, egyértelmű lépésekkel az Ön cégére szabja.

Próbálja ki, mit hozhatunk ki az Ön
termékéből és szolgáltatásából az Ön piacán?
Kíváncsi rá, mi az automatizmus, ami Önnél
is automatikusan generálja a vevőket?

Ahhoz, hogy lássam, hogyan indulhatunk el az Ön piacán, meg kell ismernem a cégét, a termékeit, a piacát!

Kérem, töltse le az auditkérdőívet, gondosan adjon választ a kérdéseimre, hogy már felkészülten adhassak Önnek ajánlatot A kérdőívet itt töltheti le! Természetesen ez még semmire sem kötelezi Önt:

Mi fog történni a kérdőív letöltése után?

  • Ez a kérdőív olyan kérdéseket tartalmaz, ami az Ön piacára, termékeire, marketingjére és versenytársaira vonatkozik.
  • Kérem, töltse ki alaposan, átgondoltan, minél alaposabban, minél átgondoltabban, hogy aztán én is dolgozhassak rajta, és előállhassak az ötleteimmel.
  • Ezután én felkeresem Önt, és teszek Önnek javaslatot az automatizált vevőgyár lépéseire vonatkozóan, lépéseire - egy vázlatot egy félkész marketing stratégiáról, illetve csatolok egy ajánlatot arra vonatkozóan, hogyan és mennyibe kerülne, ha együtt dolgozhatnánk rajta!
  • Itt ne ijedjen meg! Tudom, hogy minden projekt megtérülésre játszik, és KKV szakemberként tudom, hogy milyen termék promóciójába, milyen költségvetés lehet reális. Nem lesz méregdrága a közös munka, de eredményes lesz!
  • Ha tetszik a javaslatom, tetszenek az ötleteim az ajánlatban, és az ár is megnyerő, akkor indítjuk a közös munkát.

A kérdőívet e-mailben küldöm Önnek, kérem, adja meg az e-mailcímét és nevét!

© Némethi Erika, KKV-Marketingstratégia.hu | marketing tanácsadó és szövegíró, KKV marketing szakértő - vevőszerző marketingötletek, vevőnyerő szövegek, marketingrendszerek, készítette az a Frissvideókkészítője